سبک زندگی

چگونه وبلاگ سبک زندگی راه اندازی کنیم (و کسب درآمد کنیم)

وبلاگ سبک زندگی خود را تبلیغ کنید

شما اکنون یک وبلاگ سبک زندگی برای خودتان ایجاد کرده اید. اما، نام وبلاگ شما نمی تواند در خلاء وجود داشته باشد. برای به دست آوردن اولین بازدیدکنندگان خود، همانطور که وبلاگ نویسان مبتدی انجام می دهند، باید شروع به تبلیغ وبلاگ خود کنید تا آن را در مقابل چشمان مخاطبان هدف خود قرار دهید.دستگاه های موسیقی می توانند به درک بهترین موسیقی این انیمیشن ها کمک کنند.

در زیر برخی از راه‌های شروع به آوردن بازدیدکنندگان به سایت خود از وبلاگ نویسان با تجربه آورده شده است:

1. به خانواده و دوستان اطلاع دهید: اولین کاری که باید بعد از انتشار وبلاگ خود انجام دهید این است که آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. از آنها بخواهید که وبلاگ شما را بررسی کنند و آن را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند تا پس از نوشتن محتوایی که مخاطب را جذب می کند، در معرض دید شما قرار بگیرد.نت موسیقی استفاده شده در این انیمیشن عالی ست.

2. استفاده از رسانه های اجتماعی: می توانید از راه های زیادی برای وادار کردن مردم به بررسی وبلاگ سبک زندگی جدیدتان استفاده کنید. با این حال، تعداد کمی به اندازه رسانه های اجتماعی موثر هستند. با استراتژی مناسب، پست های وبلاگ جدید شما هرگز خوانده نمی شوند.

هر زمان که یک پست وبلاگ منتشر می کنید، همیشه آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از قطعات یا بخش‌هایی از محتوا استفاده کنید تا خوانندگان هدف خود را ترغیب کنید تا روی آن کلیک کنند و بقیه پست شما را بخوانند.

3. ارسال ایمیل: به عنوان یک وبلاگ نویس سبک زندگی، باید شروع به ایجاد لیست ایمیل مشترکین خود در وبلاگ خود کنید.

اما، در ابتدا، می توانید از منابعی که از قبل در اختیار دارید استفاده کنید. با پیوندی به وبلاگ خود، به مخاطبین فعلی خود ایمیل ارسال کنید. از آنها بخواهید که از وبلاگ شما بازدید کنند و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. و به یاد داشته باشید که پیوندهایی را به وبلاگ خود و امضای ایمیل خود اضافه کنید. در مورد امضای ایمیل، اگر به دنبال حرفه ای تر جلوه دادن خود در هنگام ساختن وبلاگ خود هستید، در مورد چگونگی ایجاد یک امضای ایمیل حرفه ای بیشتر تحقیق کنید.

4. اشتراک گذاری در انجمن ها: می توانید به انجمن ها و انجمن های آنلاین مانند Miss Pettigrew Review یا Parent Bloggers Network بپیوندید، جایی که می توانید وبلاگ جدید خود را با مخاطبان آماده ای از افراد همفکر به اشتراک بگذارید.

از افراد بخواهید که وبلاگ شما را بررسی کنند و بازخورد، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد نوع محتوایی که دوست دارند در وبلاگ شما ببینند به اشتراک بگذارند (در آینده می توانید از سیستم های مدیریت محتوا برای وب سایت خود نیز استفاده کنید).

5. اشتراک گذاری در گروه ها: مانند نکته بالا، همچنین می توانید وبلاگ های سبک زندگی جدید خود را با پیوندی در گروه های فیس بوک یا لینکدین و سایر کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

می توانید با وبلاگ نویسان همفکر ملاقات و صحبت کنید و وبلاگ های دیگر را بخوانید تا به درک بیشتر مخاطبان خود و رشد به عنوان یک وبلاگ نویس کمک کنید.

با افراد علاقه مند به موضوعاتی که در وبلاگ خود می نویسید ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید از وبلاگ شما بازدید کنند. برخی از گروه های محبوبی که می توانید در آنها پست کنید عبارتند از The Lifestyle Team، Entrepreneur Lifestyle، Wondering Women Travel Bloggers و غیره.

6. سئو: بهینه سازی موتور جستجو محرک اصلی ترافیک بیشتر وبلاگ های سبک زندگی است. شما باید به طور مداوم از اولین پستی که منتشر می کنید، شیوه های عالی SEO را اجرا کنید.

این بدون شک بهترین راه برای آوردن بازدیدکنندگان جدید به وبلاگ و استفاده از موتورهای جستجو برای ایجاد ترافیک است، اما برای مشاهده یک جریان ثابت از ترافیک زمان می برد، بنابراین باید در عین تلاش مداوم صبور باشید.

7. تبلیغ در سایت های دیگر: یک تاکتیک عالی برای استفاده در زمانی که منتظر تأثیر تلاش های سئو هستید، تبلیغ در سایر وبلاگ های سبک زندگی در جایگاه انتخابی شما است.

اگرچه بسیاری از وبلاگ نویسان دیگر از خرج کردن پول برای تبلیغات اجتناب می کنند، این می تواند راهی عالی برای آوردن سیل ترافیک به وبلاگ شما و شروع به ایجاد مخاطب برای آخرین پست های وبلاگ شما باشد. از طرف دیگر، می‌توانید پست مهمان را در سایت‌های محبوب در جایگاه خود ارسال کنید تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید.

8. در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید: مخاطبانی که می خواهید برای وبلاگ های سبک زندگی شما در حال حاضر آنلاین هستند، اما ممکن است مجبور باشید برای جلب تمرکز و توجه آنها از سایر علایق و وبلاگ خود هزینه کنید.

با تبلیغ پست‌های خود در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود بیاورید و لیست ایمیل خود را بسیار سریع‌تر از زمانی که فقط بر استراتژی‌های تولید ترافیک ارگانیک تکیه می‌کردید، رشد دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا