سفر و گردشگری

فهرست کامل پوشاک مورد نیاز برای سفر (مردان)

1 حوله

6 اونس / 171 گرم

یک حوله سبک و سریع خشک (نه پنبه ای!) تهیه کنید. این مورد نادری است که شما نمی خواهید کوچکترین اندازه ممکن را داشته باشید. باید آنقدر بزرگ باشد که دور کمر شما بپیچد.

نوشته های مشابه

این حوله‌ها به عنوان پتوی ساحلی نیز خدمت می‌کنند و می‌توانید برای محافظت از گردن و شانه‌ها به سبک عربی، آن‌ها را زیر کلاه خود قرار دهید.

توصیه:

PackTowl با اندازه بزرگ از MEC برای مدت طولانی تری به من خدمت کرده است. (یا به عبارت بهتر، مدت زمان طولانی‌تری نسبت به پیگیری همه چیز با تمرینات زندگی ام.)

کفش

2 مورد، 2.0 پوند / 0.9 کیلوگرم

1 جفت دمپایی

1 جفت دونده

1 جفت فلیپ فلاپ

13 اونس / 374 گرم

مشخصات ایده آل:

بادوام است، به طوری که بند زمانی که در میانه راه هستید از هم نپاشد. به نظر می رسد این اتفاق برای یکی از دوستان من و هاوایانا آنها در هر سفر دیگری رخ می دهد.

بدبو نیست قرار گرفتن مداوم در معرض عرق پاهای برهنه می تواند صندل های ارزان قیمت را تهدیدی مضر برای هر چیز دیگری که با آنها در کیف خود حمل می کنید یا هنگام درآوردن آنها برای کل اتاق تبدیل کند.

به اندازه کافی راحت است که بتوانید در طول روز بدون ایجاد تاول یا جوش راه بروید.

توصیه:

برای اکثر افرادی که یک فلیپ فلاپ معمولی را ترجیح می دهند:

من نمی توانم Crocs Swiftwater Flips را به اندازه کافی قوی تایید کنم.

من در ده سال گذشته چهار جفت داشتم. تنها یکی پس از سه سال از استفاده بیش از حد از بین رفت. (یک جفت دیگر توسط یک سگ خورده شد و یک جفتی که از آمازون خریدم به رودخانه آمازون پرواز کرد.)

آنها هرگز بوی بدی نمی‌دهند، شبیه دمپایی‌های معمولی هستند (اگر دمپایی می‌پوشید به هر حال در یک مسابقه مد نیستید)، و من می‌توانم 30000 قدم در یک روز با آن‌ها راه بروم بدون اینکه اثر بدی داشته باشد.

برای افرادی که دیوانه کفش های مینیمالیستی هستند، همانطور که من شدم:

صندل پابرهنه Xero Cloud.

من به دو دلیل شروع به پوشیدن آنها کردم:

من کتاب Move Your DNA را نوشته کیتی بومن خواندم و فهمیدم که چقدر فلیپ فلاپ ها می توانند گام و پاهای شما را خراب کنند. این توضیح داد که چرا انگشتان پای من همیشه فر هستند.

من یک جفت صندل می‌خواستم که بتوانم برای پیاده‌روی و روی چمن‌ها و چمن‌های خیلی داغ برای پاهای برهنه برای تمرین بپوشم.

آنها همچنین به طور قابل توجهی سبک تر از دمپایی های Crocs من هستند.

اما نکات منفی نیز قابل توجه است. آنها تقریباً راحت نیستند. من نمی توانم آنها را روشن یا خاموش کنم. آنها بدبو می شوند. و آنها کمی احمق به نظر می رسند، بنابراین کیم به من اجازه نمی دهد آنها را فرسوده کنم.

من هنوز هم این روزها آنها را بسیار بیشتر از کروکس هایم می پوشم، اما از اینکه در این مورد به قرارداد پایبند هستید، از شما ناراحت نمی شوم.

1 جفت کفش دویدن

مشخصات ایده آل:

مشکی، بنابراین کثیفی را نشان نمی دهند و می توان آنها را در شهرها با شلوار پوشید بدون اینکه خیلی احمقانه به نظر برسند.

فوق العاده سبک. باید بتوانید به راحتی آنها را از وسط خم کنید.

افت صفر (یعنی عدم ارتفاع مچ پا نسبت به انگشتان پا).

My New Balance 20v7 Minimus Trainers بالاخره بعد از دو سال خوب شروع به کار کرد. من از آنها راضی بودم (بسیار بهتر از چندین Nike Frees که قبلاً داشتم)، اما آنها کامل نبودند، بنابراین به جستجوی جایگزین‌های عمیق پرداختم. تنها چیزی که می خواستم دونده های ساده سیاه و سفید مینیمالیست بود.

جستجو به این سادگی نبود. نمی‌دانم چرا کفاش‌های مینیمالیست تمایل دارند چنین طرح‌های عجیب و غریب و رنگ‌های زشتی به آن‌ها بدهند. چرا با یک کفش مینیمالیستی طراحی مینیمالیستی نداشته باشید؟

زمانی که Primal 2s را از Lems، یک شرکت کوچک در کلرادو، پیدا کردم، نزدیک بود تسلیم شوم و دوباره برای یک جفت New Balances دوباره دست به کار شوم. کفش خوب به نظر می رسید. و نظرات حتی بهتر به نظر می رسیدند، به خصوص طرفداران ریوینگ که سال ها همان جفت را داشتند و به محض اینکه دوره خود را اجرا کردند دوباره آنها را خریدند. بنابراین آنها را متقاعد کردم که یک جفت برای من بفرستند.

نه ماه بعد، خوشحالم که استقامت کردم و آنها را پیدا کردم. آنها سبک تر از کفش هایی هستند که قبلا داشتم اما احساس راحتی بیشتری می کنند. شاید این جعبه پنجه بسیار جادار باشد. آن‌ها مانند نایک‌ها «باحال» نیستند، اما جلب توجه نمی‌کنند.

آنها شروع به نشان دادن برخی نشانه‌های ساییدگی و پارگی کرده‌اند – پارگی‌های کوچک در بالای یک کفش و دسته‌های کاملاً محو شده. خواهیم دید که آنها چقدر دوام می آورند.

ممکن است کفش Vivobarefoot Primus Lite III را برای مقایسه امتحان کنم. کیم از جفتش راضی است و آنها زیبا به نظر می رسند. اما من هیچ شکایتی از لم هایم ندارم که حدود 40 درصد ارزان تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا