سفر و گردشگری

نکته ها و ترفند های سفر (5 تا از بهترین ها)

1. با یادگیری کمی عکاسی بیشتر از آنچه می بینید قدردانی کنید

من در مورد عکاسی حرفی نزدم.

اما پس از آن یکی از دوستان خانوادگی تابستان گذشته سخاوتمندانه به من و کیم پیشنهاد داد که چند درس عکاسی بدهند. کیم مشتاق بود و من از سر تعهد موافقت کردم، چون می‌دانستم برای بهبود این وبلاگ باید بهتر شوم.

نوشته های مشابه

درس‌ها فوق‌العاده سرگرم‌کننده بودند، من واقعاً وارد آن شدم، و بعداً یک عارضه جانبی غیرمنتظره را کشف کردم:

عکاسی سفرهای بعدی ما را لذت بخش تر کرد! پس بهترین کلاس آموزش عکاسی را ثبت نام کنید تا بتوانید لحظات خاطره انگیزی را در سفر ثبت کنید.

قبلاً چیزی می دیدم و فکر می کردم: “باحال… حالا بعدش چی؟”

اکنون، زمان بیشتری را صرف لذت بردن از آن مناظر می کنم. من آگاهانه از نور، رنگ، بافت و ترکیب آنها قدردانی می کنم، فعالانه به دنبال زوایای جذاب تر می گردم و از لحظه لذت می برم.

و حالا، پس از سفرهایمان، من و کیم به لطف داشتن عکس‌های بیشتر و بهتر، می‌توانیم آن لحظات را با علاقه بیشتر از همیشه به یاد بیاوریم.

نکته در یک نکته:

اگر می‌خواهید عکس‌های عالی بگیرید، به بهترین کلاس آموزش عکاسی بروید، اثر هنری کارول راهنمای کاملی برای شروع است. همه چیز را ساده، سرگرم کننده و قابل فهم نگه می دارد. به علاوه آن عنوان شگفت انگیز است.

2. با دوشیدن فرآیند برنامه ریزی بیشترین بهره را از سفر خود ببرید

زمانی که صرف برنامه ریزی و پیش بینی یک سفر آینده می شود، هدیه ای است که همچنان به شما هدیه می دهد، بنابراین از آن برای تمام ارزشش استفاده کنید:

از این فرصت استفاده کنید تا با دوستان قدیمی‌ای که قبلاً به آنجا رفته‌اید ارتباط برقرار کنید و می‌توانند نکاتی را به اشتراک بگذارند و در عین حال خاطرات خوش خود را زنده کنند. (برد – برد!)

فیلم‌های مستند و مرتبط با جایی که می‌روید تماشا کنید. قبل از نقل مکان به کلمبیا، کلمبیا: جادوی وحشی را در نتفلیکس تماشا کردیم. این ما را تشویق کرد تا نقاط کمتر شناخته شده کشور را کشف کنیم.

کتاب‌هایی را در مورد مقصدتان بخوانید – اعم از داستانی و غیرداستانی – تا تخیل خود را به کار بگیرید. قبل از نقل مکان به آفریقای جنوبی، من یک جنایت متولد شده توسط تروور نوح و «پیمان» نوشته جیمز میچنر را خواندم. هر دو چیز زیادی درباره تاریخ کشور به من آموختند، که وقتی به آنجا رسیدم بسیار قدردانی کردم.

از انتظاری که از زمانی که کودکی منتظر کریسمس بودید احساس نکردید لذت ببرید.

تا جایی که می توانید از قبل رزرو کنید تا از این مزایا حداکثر استفاده را ببرید.

و مطمئن شوید که سفر بعدی خود را به محض اینکه از سفر قبلی به خانه رسیدید رزرو کنید!

3. با تایید موارد زیر از شروع سفر با یک نکته بد خودداری کنید:

آیا نقشه را برای استفاده آفلاین در گوشی خود ذخیره کرده اید؟ پست نکات Google Maps ما به شما نشان می دهد که چگونه، به علاوه چند ترفند دیگر مورد علاقه ما.

آیا نرخ ارز را می دانید؟ اگر اطلاعی از نرخ ارز منصفانه نداشته باشید، شانس شما برای از دست دادن تاکسی ها، صرافی ها و موارد دیگر به شدت افزایش می یابد.

چگونه به هتل/Airbnb خود می رسید؟ برخی از شهرها، مانند زادگاه ما ونکوور، Uber ندارند. دیگران، مانند پلایا دل کارمن، پر از رانندگان تاکسی و افرادی هستند که اطلاعات نادرست توریستی را به شما ارائه می دهند.

آیا به پرواز رو به جلو نیاز دارید؟ بسیاری از کشورها، مانند کاستاریکا، کلمبیا، و آفریقای جنوبی، مدرکی را در قالب بلیط هواپیما درخواست می کنند که شما قصد دارید کشور را ترک کنید. (ما نکته ای را برای نحوه برخورد با این موضوع در زیر به اشتراک می گذاریم.)

4. با اجتناب از وسوسه شمارش کشورها، سفرهای خود را خاطره انگیزتر کنید

همانطور که در اینجا نوشتم، آموخته ام که تلاش برای بازدید از کشورهای مختلف مانند تلاش برای داشتن هر چه بیشتر شریک جنسی است.

اولین باری که به یک کشور دیگر سفر می کنید بسیار خاص است. دفعات بعدی هم تا حدی کمتر. اما، زمانی که به تعداد انگشت شماری از کشورها سفر کردید، شمارش را متوقف می کنید، آنها را گیج می کنید و آنها را با نام های اشتباه صدا می زنید، و هنگام لاف زدن در مورد آن به دیگران، شروع به خجالت می کنید.

به‌جای اینکه کشورها را مانند بریدگی‌هایی روی میله تخت قرار دهید، آن‌هایی را که بازدید می‌کنید با دقت انتخاب کنید و زمان با کیفیتی را صرف آشنایی نزدیک با آنها کنید.

5. با استفاده از مکان های ذخیره شده در Google Maps، بیشتر ببینید و برنامه های سفر سفارشی را به راحتی برنامه ریزی کنید

نقشه‌های Google ما زمانی که به مکانی جدید می‌رسیم شبیه درخت‌های کریسمس می‌شوند، زیرا از عملکرد مکان‌های ذخیره‌شده برای ضبط هر مکانی که می‌خوانیم یا درباره آن می‌شنویم استفاده می‌کنیم که ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

این به ما کمک می کند تا برنامه های سفر خود را برنامه ریزی کنیم (با تلاش برای ایجاد مسیرهایی که از یک مکان ذخیره شده به مکان بعدی می روند). و زمانی که بی‌هدف در اطراف پرسه می‌زنیم، می‌توانیم نقشه‌هایمان را بالا بکشیم تا ببینیم آیا مکان‌های دیدنی نزدیک وجود دارد یا خیر.

نکات در یک نکته:

یک یادداشت به هر مکان ذخیره شده اضافه کنید تا به شما یادآوری کند که چرا آن را به لیست خود اضافه کرده اید و از کجا در مورد آن شنیده اید.

همچنین نکات و ترفندهای Google Maps را برای ترفندهای مورد علاقه ما که ممکن است از آنها مطلع نباشید، بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا