متفرقه

معرفی بهترین مهارت ها برای کسب درآمد

فریلنسر شخصی است که به تنهایی و به طور مستقل کار می کند و به نوعی خدمات حرفه ای ارائه می دهد بدون اینکه پیوندهای قراردادی انحصاری با یک مشتری یا شرکت ایجاد کند. ذخیره عکس در اسنپ چت را بلد باشید.

1. ترجمه

چرا باید ترجمه را انتخاب کنید؟

بیش از 7100 زبان مختلف در سراسر جهان وجود دارد و اگر به بیش از یکی از آنها مسلط باشید، شانس خوبی برای تبدیل شدن به یک مترجم موفق خواهید داشت. جهانی شدن همچنان به افزایش تقاضا برای متخصصان زبان در شرکت ها در هر بخش ادامه می دهد. حتی با رشد خدمات هوش مصنوعی، نرم افزار ترجمه خیلی دقیق نیست و مستعد اشتباه است. این بدان معناست که اکنون بیش از هر زمان دیگری بهترین زمان برای مبادله حرفه شرکتی خود با ترجمه مستقل بدون به خطر انداختن درآمدتان است. روش استفاده از یوتیوب پیشنهاد ماست.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

مگر اینکه دوزبانه باشید و مهارت‌های نوشتاری فوق‌العاده و دانش تخصصی در زمینه خاصی داشته باشید، قبل از اینکه بتوانید برای هر کار از راه دور درخواست دهید، به گواهی ترجمه رسمی نیاز دارید. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها انتظار دارند مترجمانی که استخدام می‌کنند مدرک دانشگاهی داشته باشند، برای یافتن مشتری لازم نیست – تا زمانی که نشان دهید مهارت‌های مناسبی دارید. یک دوره آنلاین گسترده، مانند دوره کار با ترجمه در Future Learn، برای جلب رضایت بسیاری از مشاغلی که به دنبال مترجم هستند، کافی است.

2. مربیگری شغلی

چرا باید مربیگری شغلی را انتخاب کنید؟

مردم تقریباً 90000 ساعت در طول عمر خود را در محل کار می گذرانند، اما طبق یک نظرسنجی جهانی که توسط گالوپ در سال 2017 انجام شد، تنها 15 درصد از کارگران تمام وقت از شغل خود راضی هستند. این بدان معناست که بیش از 75 درصد از کارمندان جهان احساس می کنند وقت خود را در موقعیت هایی تلف می کنند که آنها را برآورده نمی کند، اما نمی دانند چگونه آن را تغییر دهند. همانطور که افراد بیشتری نارضایتی فزاینده خود را از تعادل بین کار و زندگی یا انتخاب شغل تایید می کنند، رشته مربیگری شغلی در حال تجربه رونق محبوبیت باورنکردنی است.

به‌عنوان یک مربی شغلی، به افراد کمک می‌کنید تا کیفیت عمومی زندگی خود را با تلاش برای پیگیری علایق خود، نه فقط برای پرداخت صورت‌حساب، بهبود بخشند. این رشته می تواند بسیار رقابتی باشد، اما به دلیل افزایش استرس ناشی از کار و پایین آمدن استانداردهای زندگی، هرگز از تقاضای بالا دست نخواهد کشید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

بسیاری از مردم با این فکر که هر کسی می تواند یک مربی حرفه ای شود، در اولین مانع شکست می خورند. برای موفقیت، باید از نحوه عملکرد بازار کار و نحوه کمک به مشتریان خود برای کسب موقعیت های مورد علاقه خود آگاهی داشته باشید. گذراندن دوره مربیگری شغلی در Udemy به شما بهترین مهارت های اساسی را می دهد که برای شروع نیاز دارید. مربیگری، اما به یاد داشته باشید که به طور مداوم بر مجموعه مهارت های خود برای رقابتی ماندن بسازید.

3. رونویسی صوتی

چرا باید رونویسی صوتی را انتخاب کنید؟

طبق آمار آنلاین Buffer، 85٪ از ویدیوهای ارسال شده در فیس بوک بدون صدا تماشا می شوند. این نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که از بازاریابی ویدیویی بدون شرح در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اکثریت عظیمی از توجه آنلاین را از دست می‌دهند. برای گسترش دسترسی احتمالی، بازاریابان و شرکت‌ها در سرتاسر جهان اکنون در بودجه‌های خود، رونویس‌کننده‌ها را در نظر می‌گیرند.

اگر می توانید به بیش از یک زبان صحبت کنید، می توانید خود را به عنوان یک رونویس و مترجم همه کاره معرفی کنید. دنیایی از فرصت‌های کاملاً جدید را باز می‌کند و شانس شما را برای یافتن مشاغل اضافی افزایش می‌دهد. این همچنین هزینه بسیار بیشتری از ایجاد زیرنویس به زبان انگلیسی دارد، زیرا این یک مهارت بسیار خاص است.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

اگرچه برای تبدیل شدن به یک رونویس نیازی به مدرک رسمی ندارید، اما باید مهارت‌های گرامر و نقطه‌گذاری انگلیسی بی‌نقصی داشته باشید. اگر زبان انگلیسی شما نیاز به کار دارد، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از شروع به تماس با شرکت‌ها، در یک دوره رونویسی گام به گام در Udemy ثبت نام کنید.

4. صداپیشگی

چرا باید صداپیشگی را انتخاب کنید؟

“صدا” در بیشتر دهه گذشته بر رسانه ها و زندگی روزمره ما تسلط داشته است و به این زودی ها از محبوبیت خود کاسته نمی شود. با رونق گرفتن پادکست‌ها، دوره‌های آموزش الکترونیکی و تبلیغات ویدیویی آنلاین، تحقیقات نشان می‌دهد 900 درصد افزایش تقاضای صوتی را نشان می‌دهد. صداپیشگان برای روایت فیلم ها، کتاب های صوتی، مقدمه، تریلر فیلم، بازی های ویدیویی و بسیاری موارد دیگر مورد نیاز هستند.

حتی اگر فکر می کنید صدای شما به اندازه کافی برای ایجاد صداگذاری خوب نیست، لحن ها و لهجه های منحصر به فرد حتی بیشتر از صداهای معمولی مورد تقاضا هستند. صدای متمایز همچنین به شما کمک می کند تا در طول تست ها بیشتر به چشم بیایید و به احتمال زیاد توسط مخاطب به خاطر بسپارید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

داشتن صدا برای گذران زندگی به عنوان یک صداپیشه کافی نیست – شما باید بدانید که چگونه از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. شما باید یاد بگیرید که چگونه صدای خود را مطابق با پروژه خود دستکاری کنید که ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد. با این حال، با دوره مناسب (مانند آموزش صدای Udemy) می توانید به سرعت بر این مهارت مسلط شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا