سفر و گردشگری

مکانهای زیبا در اروپا

1-لیوبلیانا

وقتی مسافران برای سفر به اسلوونی برنامه ریزی می کنند، به ندرت پیش می آید که پایتخت جذاب لیوبلیانا در صدر فهرست چیزهایی باشد که امیدوارند ببینند. و این قابل درک است: شکست دادن عظمت دریاچه بلد، یا زیبایی پارک ملی تریگلاو، یا زیبایی ساحلی شایان ستایش پیران، سخت است.

با این حال، با این حال، لیوبلیانا خود مکانی عالی برای گذراندن چند روز در اسلوونی است: نه تنها در فاصله یک روزه از شهر محبوب Bled قرار دارد، بلکه یک شهر سرگرم کننده برای تجربه کردن است.

نوشته های مشابه

لیوبلیانا که قلعه دوست داشتنی لیوبلیانا، محله پوشیده از هنر خیابانی جذاب Metelkova، پل عجیب و غریب اژدها، و میدان رنگارنگ Preseren را در خود جای داده است، شهری اروپایی برای دوست داشتن آسان است.

2-سالزبورگ

سالزبورگ جذاب اتریش به عنوان زادگاه موتزارت و به عنوان شهری احاطه شده توسط تپه هایی که با صدای موسیقی زنده هستند، به راحتی یکی از بهترین شهرهای اروپا برای بازدید است – صرف نظر از اینکه آیا شما یک گل آفتابی و شکوفه انتخاب می کنید. سفر تابستانی پر یا یک سفر جشن کریسمس در بازار.

مشرف به قلعه خیره‌کننده هوهنسالزبورگ و مکان‌هایی مانند کاخ زیبای میرابل (که از جمله به دلیل موقعیتش به عنوان محل فیلمبرداری صدای موسیقی شناخته می‌شود)، کلیسای جامع باورنکردنی سالزبورگ، و محل تولد موتزارت و بعداً اقامتگاه، سالزبورگ. یک شهر فوق العاده سرگرم کننده برای بازدید است.

3-کراکوف

کراکوف که در جنوب لهستان واقع شده است، به دلیل نزدیکی به دو چیز که کاملاً خارج از شهر قرار دارند، در مدار گردشگری بیشتر شناخته شده است: آشویتس-بیرکناو و معدن نمک ویلیچکا.

در حالی که هر دوی این مکان‌ها ارزش بازدید را دارند (و در مورد آشویتس-بیرکناو، که مسلماً برای تجربه کردن بسیار مهم است اگر در آن منطقه هستید و احساس می‌کنید یک روز بسیار احساسی دارید)، خود شهر جذاب کراکوف نیز خانه‌ای است. مناظر جالبی که آن را به یکی از بهترین تفریحات شهری در اروپا تبدیل می کند.

حتماً قلعه چشمگیر Wawel را به عنوان بخشی از سفر خود به کراکوف، و همچنین کلیسای سنت مری، برج تاون هال، و البته یک یا دو بار شیر برای لذت بردن از پیروگی کلاسیک لهستانی، کاوش کنید.

4-بروژ

زیباترین شهر بلژیک (به هر حال از نظر ما) کوچک و زیبا است، به راحتی در یک یا دو روز می توان آن را پوشاند و از هر زاویه کاملاً زیبا است – اگرچه اگر از ما بپرسید، بهترین زاویه آن از آب در طول یک یا دو روز است.

هنگام بازدید از بروژ، برای دیدن مناظر باورنکردنی به بالای ناقوس، به دنبال پل زیبای بونیفاسیوس، لذت بردن از سفر دریایی در کانال، تماشای میدان رنگارنگ بازار، توقف در کنار کلیسای خون مقدس و استراحت در پارک مینی واتر، فکر کنید.

5-سن مارینو

شاید گنجاندن کل کشوری با حدود 33000 نفر در فهرست بهترین شهرهای اروپا برای بازدید کمی دشوار باشد، اما سن مارینو ارزش کمی استثنا دارد.

سان مارینو که به عنوان قدیمی ترین جمهوری اروپا (تاریخ تأسیس: 301 پس از میلاد) و به طور همزمان کم بازدیدترین کشور اروپا است، کشوری کاملاً زیبا (اگرچه بله، کاملاً کوچک) است که کاملاً توسط ایتالیا احاطه شده است.

سن مارینو با مناظر قلعه و حومه شهر از کوه تیتانو که ارزش هر افسانه‌ای و تاریخ بسیار جالبی را دارد (شما می‌توانید مستقیماً در پارلمان قدم بزنید تا آن را بررسی کنید – بدون نیاز به گشت و گذار)، قطعاً ارزش بازدید را دارد!

6-انسی

شهر زیبای انسی فرانسه با نام مستعار ونیز آلپ، در کمتر از یک ساعت در جنوب ژنو واقع شده است و دارای چشم اندازهای زیبا از دریاچه آنسی (که تمیزترین دریاچه اروپا محسوب می شود)، غذاهای خوشمزه آلپ (شامل انواع پنیرهای شگفت انگیز) است. ، و کانال های خیره کننده.

ترکیبی از غذای باورنکردنی انسی، شهر قدیمی رنگارنگ احاطه شده توسط کانال‌ها، و هوای مطبوع آلپ، آن را به یکی از بهترین تفریحات شهری در اروپا تبدیل کرده است – و در حالی که یک سفر یک روزه محبوب از ژنو است، انسی ارزش لذت بردن از حداقل چند سفر را دارد. روزها اگر بتوانید وقت بگذارید

اگر می توانید، سفر خود به انسی را طوری برنامه ریزی کنید که حداقل با یک روز بازار همزمان باشد: جمعه ها و یکشنبه ها بزرگترین روزهای بازار هفته هستند، اما بازار کوچک تری وجود دارد که سه شنبه ها نیز برگزار می شود.

7-براشوف

احاطه شده توسط دیوارهای قرون وسطایی مربوط به ساکسون ها، و سپس توسط کوه های کارپات فراتر از آن، Brasov یک شهر فوق العاده زیبا برای بازدید در قلب ترانسیلوانیا است، و قطعا سزاوار دیدن در هر سفری به منطقه است!

مناظری که حتما باید ببینید عبارتند از کلیسای سیاه چشمگیر به سبک گوتیک، هر دو برج سیاه و سفید، مناظر کوه تامپا، و میدان جذاب شورا.

و، اگرچه در داخل شهر نیست، نمی‌توانیم از برازوف بدون ذکر قلعه بران، که در فاصله 30 دقیقه‌ای با ماشین دورتر و منظره‌ای کاملا باورنکردنی قرار دارد، نام ببریم (البته، هشدار منصفانه: اتصالات دراکولا یک افسانه نیست).

8-بولونیا

بولونیا که با قطار کمتر از یک ساعت با فلورانس فاصله دارد، پایتخت منطقه امیلیا رومانیا در ایتالیا است و کاملاً زیبا است و دارای معماری زیبای ایتالیایی و تعداد زیادی موزه در اندازه کوچک است. با این حال، بزرگترین دلیل برای بازدید، زیبایی آن نیست: غذا است. بولونیا یکی از بهترین شهرهای اروپا برای بازدید از غذاخوری ها است و منطقه آن خانه مورتادلا (نسخه اصلی و بسیار برتر آنچه غیرایتالیایی ها آن را بولونیا می نامند)، پارمیجانو-رجیانو، سرکه بالزامیک سنتی، و تالیاتله آل راگو را در خود جای داده است. (با نام مستعار پاستا بولونی) … فقط یک تکه کوچک از غذاهای لذیذ آن را نام ببرم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا