متفرقه

10 تا از بهترین سایت های شایعه پراکنی درباره سلبریتی ها 2022

همه عاشق شایعات خوب هالیوودی هستند، حتی اگر وانمود کنند که چنین نیستند. شایعات افراد مشهور چیزی است که هر چقدر هم که آن را انکار کنیم به ما احساس زنده بودن می دهد.

شایعات عجیب و شاخ دار در دنیا:

  • جی کی رولینگ وجود خارجی ندارد.
  • گروهی از نخبگان خزنده بر زمین حکومت می کنند و جاستین بیبر یکی از آنهاست.
  • ملکه انگلیس آدمخوار است.
  • فنلاند وفنلاندی وجود ندارد.
  • ناسا درمورد خورشید دوم اطلاعات ارزشمندی دارد که به کسی نمی گوید.
  • میشل اوباما زن رئیس جمهور سابق، در واقع یک مرد است نه زن!
  • کره زمین صاف و مسطح است.

از برنامه‌های تلویزیونی مانند کارداشیان‌ها تا خانواده سلطنتی، از عکس‌های صریح گرفته تا افشاگری‌های عمیق، در اینجا 10 سایت برای شایعات افراد مشهور وجود دارد که می‌توانند چشمان شما را برآمده و آرواره شما را ریزش کنند.

1. TMZ

برخی از سایت‌ها به این شهرت دارند که همیشه با آخرین اخبار افراد مشهور اولین هستند، و در مورد TMZ، این امر کاملاً صدق می کند. TMZ یکی از رسانه های پیشرو برای پخش داستان های مشهور است.

گزارشگران پرخاشگر و نویسندگان سریع السیر بارها اولین کسانی بودند که رویدادهای جدید را کشف کردند. به طور مثال TMZ اولین منبع خبر مرگ مایکل جکسون، حادثه رانندگی مل گیبسون در حالت مستی و عکس های پلیس ریحانا بود. TMZ به دلیل سرعت بالا و نحوه ی گزارش دهی اتفاقات جدید به یک سایت شایعات پرطرفدار تبدیل شده است.

2. E! Online

یکی از غنی ترین منابع ویدیوهای انحصاری افراد مشهور، E! آنلاین یک جریان به ظاهر بی پایان از عکس ها و کلیپ های ویدیویی از شرکت مادر خود دارد. بله، تمرکز E! دنیای عظیم سرگرمی، موسیقی، رسانه و موارد دیگر را در بر می گیرد، اما صفحه اختصاصی کارداشیان آن گنجینه ای برای خودش است – منبعی به روز از آخرین اخبار، عکس ها، ویدئوها ، و غر زدن در مورد خانواده معروف. فراتر از کارداشیان‌ها، هر کسی که به دنبال عکس‌ها و ویدیوهایی از مهمانی‌های هالیوود، پاتوق‌های سلبریتی‌ها، اولین نمایش فیلم‌ها و مراسم اهدای جوایز باشد، چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن آنها در E پیدا می‌کند! برخط.

منبع

3. People

مردم ده‌ها سال است که مصاحبه‌های پشت صحنه، عکس‌برداری‌های صریح و عکس‌های انحصاری در مورد افراد مشهور، خاندان سلطنتی و شخصیت‌های تلویزیونی را به اشتراک می‌گذارند، و جذابیت حتی ذره‌ای از بین نرفته است. ادعای آن مبنی بر اسکوپ های «انحصاری» ممکن است کمی بیش از حد قابل باور باشد، اما قطعاً به عنوان منبع اخبار واقعی پشت سر تیترهای افراد مشهور دیده می شود.

4. Page Six

ستون شایعات که همه ستون‌های شایعات را راه‌اندازی کرد، صفحه شش نیویورک پست، ده‌ها سال است که غذاهای لذیذی از کثیفی‌ها، نمایشنامه‌ها و شایعات افراد مشهور را با شبکه ناشناس خود از خبرهای منهتن تغذیه می‌کند. امروزه، Page Six مخزنی برای انواع شایعات افراد مشهور است، اما بخش Celeb Sightings شاید قدیمی‌ترین و همچنان جذاب‌ترین بخش آن باشد. در لقمه‌های سریع با نام‌های پررنگ، می‌توانید جایی که همه ستاره‌های مورد علاقه‌تان شب قبل شام خوردند و مهمانی کردند، بخوانید. اگرچه Page Six اکنون رقابت زیادی در دنیای شایعات افراد مشهور دارد، اما هنوز هم اولین جایی است که بسیاری برای نگاه کردن به پشت صحنه افراد ثروتمند و مشهور به آن مراجعه می کنند.

5. پرز هیلتون

هیچ چیز مانند شنیدن شایعات افراد مشهور از درون حلقه زرق و برق نیست. پرز هیلتون کار خود را به عنوان یک وبلاگ نویس ساده و شایعه پراکنی آغاز کرد، اما زمانی که به یک فرد مشهور تبدیل شد، به حلقه داخلی دسترسی پیدا کرد. سبک تند و تند هیلتون با بالا آمدن ستاره خود تغییری نکرده است، که او را برای بسیاری از طرفدارانش محبوب می کند. پرز هیلتون اکنون که می‌تواند با مکالمات و برخوردهای لو رفته به طور دست اول خاک را پاک کند، یکی از محبوب‌ترین منابع اطلاعاتی درباره اتفاقات هالیوود است.

6. US Weekly

توجه انگلیسی‌دوستان، شاهزاده‌ها، شیاطین ملکه، و معتادان به زرق و برق: شما می‌توانید بدتر از US Weekly برای برخورد نزدیک با معروف‌ترین خانواده از آن سوی برکه انجام دهید. اگرچه خانواده سلطنتی موضوع مورد علاقه اکثر مجلات مشهور در بازار بوده است، اما هفته نامه US Weekly در انحصار برخی از بهترین داستان ها، پر زرق و برق ترین عکس ها و اولین اسکوپ های اطراف باکینگهام و ساکنان آن است. این وب سایت دارای بخش کاملی است که به خانواده سلطنتی اختصاص داده شده است، با یک فید خبری دائماً به روز شده از داستان ها، انتشار عکس ها، و افشاگری های مربوط به هری، مگان، کیت و البته خود ملکه.

7. Dlisted

بیایید با آن روبرو شویم، برای بسیاری از ما، snark بهترین بخش از هر سایت شایعات مشهور است. Dlisted یکی از قابل اطمینان ترین و شرورانه ترین منابع خنده دار برای شایعات بداخلاقی است. مایکل کی همه مطالب را می نویسد، و او همیشه به طرز شگفت انگیزی با اسنایپ هایش در حوادث نامناسب افراد مشهور هدف قرار می گیرد. از عکس‌های شرم‌آور گرفته تا خرابی کمد لباس و شکست شبکه‌های اجتماعی، Dlisted هرگز فرصتی را برای مسخره کردن با هزینه یک ستاره از دست نمی‌دهد.

8. PopSugar

PopSugar سایت دیگری برای کسانی است که از عکس‌های روزمره افراد مشهور در حال انجام – یا به هم ریختن کارهایشان سیر نمی‌شوند. این لحن بیشتر به سمت اخبار منحرف می‌شود تا انحراف، و موضوعات از جدی گرفته تا آگاهانه از نظر فرهنگی تا بسیار خرده‌ریزی را شامل می‌شود: می‌توانید نکات مالی، شایعات افراد مشهور، توصیه‌های آرایش، و روند مد را با چند کلیک مطالعه کنید. به همین دلیل، PopSugar یک سایت عالی برای مطلع شدن و سرگرم شدن یکباره است.

9. ONTD

خواندن شایعات در مورد افراد مشهور بسیار سرگرم کننده و کمی شرورانه است و از نظر اخلاقی کار درستی به حساب نمی آید. در این سایت به راحتی می توانید نظرات و شوخ طبعی خود را با هزاران طرفدار هم فکر دیگر به اشتراک بگذارید. ONTD بیشتر محلی است برای گفتگوی اجتماعی تا یک سایت خبری؛ در این سایت انجمن‌ های فراوانی وجود دارد که اعضا می‌توانند شایعات افراد مشهور را ارسال کرده و آن خبر را به نام خود ثبت کنند. همین موضوع باعث شده این سایت در میان اولین ها قرار گیرد و داستان های شایعات را منتشر کند.

10. Variety

ورایتی، مجله تجاری معروف صنعت سینما، مورد استفاده ستارگان سینما، کارگردانان، و خود غول‌های سینماست که نسخه‌هایی را روی آن می‌ریزند تا ببینند چه کسی بازیگر شده است، چه کسی اخراج شده است، چه کسی چه عمارت لس آنجلس را خریده است. و دیگر اخبار داخلی هالیوود. هنگامی که خنجر زدن به سلبریتی ها و ازدواج های ناموفق سایت های دیگر زیاد می شود، Variety با برداشت حرفه ای تر از شایعات، استراحت خوبی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا