متفرقه

بهترین برنامه آنتی ویروس های iOS در سال 2023

iOS اپل به برنامه‌های امنیتی اجازه نمی‌دهد «اسکن ویروس» را انجام دهند، بنابراین آیفون‌ها و آی‌پدها به حفاظت از بدافزارهای سنتی نیاز ندارند. iOS اپل به گونه ای طراحی شده است که بسیار ایمن باشد – هر برنامه iOS در ” sandbox” خود اجرا می شود و از آسیب جدی به سیستم جلوگیری می کند.

اما این بدان معنا نیست که دستگاه های iOS در برابر تهدیدات مصون هستند، دستگاه های iOS هنوز در برابر حملات شبکه ای، لینک های فیشینگ، برنامه هایی با دسترسی غیرمجاز به داده ها، وب سایت های جعلی، بدافزارها، سرقت گوشی و غیره آسیب پذیر هستند.

من برترین برنامه های آنتی ویروس و امنیت اینترنت را در اپ استور آزمایش کردم – فقط تعداد کمی وجود دارند که می توانند از دستگاه شما در برابر همه تهدیدات فوق محافظت کنند. با این حال، انتخاب های برتر من می توانند در برابر این تهدیدات و موارد دیگر محافظت کنند.

Norton Mobile Security – بهترین برنامه امنیتی iOS در سال 2023

Norton Mobile Security یک اپلیکیشن امنیتی برای دستگاه های iOS است که تمام امکانات لازم برای حفظ امنیت دستگاه شما را دارد، از جمله:

  • محافظت وب سایت های مخرب و فیشینگ را در مرورگرها، اپلیکیشن ها، پیام رسان ها و ایمیل ها شناسایی می کند.
  • نظارت بر دارک وب به صورت مداوم، وب تاریک را برای اطلاعات فاش شده یا دزدیده شده از جمله حساب های آنلاین نقض شده اسکن می کند.
  • VPN (شبکه خصوصی مجازی) – ترافیک مرور شما را رمزگذاری می کند و مکان آدرس IP شما را پنهان می کند.
  • فیلتر کردن پیام اس ام اس کلاهبرداری — از پیام های متنی مخرب محافظت می کند.
  • اسکنر Wi-Fi – هنگامی که به یک شبکه Wi-Fi ناامن متصل می شوید به شما هشدار می دهد.
  • امنیت دستگاه – هنگامی که سیستم عامل شما قدیمی است و نیاز به به روز رسانی دارد، به شما اطلاع می دهد.

https://jalebamooz.com/computer-tips/top-free-windows-11-antiviruses/

من واقعا حفاظت از وب سایت Norton را دوست دارم، در طول آزمایش های من چندین سایت فیشینگ جدیدتر کشف شد که هر دو آنتی ویروس های سافاری و دیگر آنتی ویروس های آیفون موفق به شناسایی آن ها نشدند. ویژگی تقویم امن Nortons همچنین در برابر دعوت نامه های تقویم مشکوک iOS که می تواند حاوی لینک های فیشینگ یا لینک هایی به دیگر وب سایت های مخرب باشد، محافظت می کند.

ابزارهای نظارت بر وب تاریک نورتون برخی از بهترین های موجود در بازار هستند – نورتون می تواند به طور مداوم وب تاریک را برای اطلاعات شخصی شما، از جمله آدرس ایمیل، جزئیات حساب بانکی، آدرس، برچسب گیمر، گواهینامه رانندگی، اسناد بیمه و حتی مادرتان اسکن کند. نام دختر (معمولاً به عنوان نوعی تأیید هویت استفاده می شود).

Norton Mobile Security یک اپلیکیشن امنیتی برای سیستم عامل iOS است که برای کاربرانی که به دنبال یک راه حل ساده هستند و می توانند از آن در یک دستگاه iOS استفاده کنند، گزینه مناسبی به شمار می رود.

با این حال، نورتون ۳۶۰ Deluxe (با قیمت ۴۴.۹۹ دلار)یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که چندین دستگاه دارند (از جمله کامپیوترهای شخصی، مک ها و اندرویدی ها)و کاربرانی که به دنبال محافظت بیشتر هستند.

McAfee Mobile Security – محافظت عالی از فیشینگ برای iPhone + iPad

امنیت موبایل مک آفی حفاظت های وب عالی را با یک VPN مناسب ترکیب می کند و ابزارهای مورد نیاز برای ایمن ماندن در اینترنت را در اختیار کاربران iOS قرار می دهد. این نرم افزار یک نمره کلی امنیتی می دهد و نکاتی در مورد چگونگی بهبود نمره شما ارائه می دهد. در ابتدا، نمره امنیتی من پایین بود، اما زمانی که تمام ویژگی های مک آفی را فعال کرد و اسکن های مختلف (از جمله اسکن شکاف داده ها)را اجرا کرد، توانستم به طور قابل توجهی افزایش دهم.

در طول آزمایش‌های من، McAfee عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت – می‌توانست مشکلات امنیتی دستگاه من را پیدا کند، مانند نرم‌افزار قدیمی iOS و خاموش شدن محافظت‌های ضد فیشینگ.

https://honarfardi.com/public-skills/photography-tutorial/top-4-photography-classes/

McAfee همچنین با:

  • مانیتور ضد فیشینگ
  • VPN (با داده های نامحدود).
  • اسکنر شبکه وای فای.
  • هشدار نقض داده ها

اپلیکیشن McAfee باتری من را خالی نکرد یا آیفون من را کند نکرد (مانند برخی رقبا)، حتی با وجود اینکه محافظ های وب را برای همیشه روشن نگه داشتم. همچنین دوست دارم که چقدر استفاده از مک آفی برای من آسان بود این برنامه بسیار شهودی است و دسترسی به تمام ویژگی ها آسان است.

من فکر می‌کنم VPN McAfee مناسب است – هنگامی که در حال مرور اینترنت در نقاط Wi-Fi ناامن هستید، شما را ایمن نگه می‌دارد، این یک خط‌مشی سختگیرانه بدون ثبت گزارش دارد و با اکثر سایت‌های پخش اصلی مانند Netlflix و Amazon Prime کار می‌کند.

با این حال، مک آفی اخیرا ویژگی های ضدسرقت خود را حذف کرده است، حتی اگر برندهایی مانند TotalAV هنوز شامل ابزارهای ضدسرقت باشند. با این حال، من ویژگی های ردیابی ضد سرقت ساخت اپل را کاملا دوست دارم، بنابراین زیاد از تغییر مک آفی ناامید نیستم.

McAfee Mobile Security برای یک دستگاه برای یک اشتراک سالانه در دسترس است، اما اگر می‌خواهید از چندین دستگاه محافظت کنید، باید McAfee Total Protection را در نظر بگیرید (از 39.99 دلار در سال شروع می‌شود) – این امنیت عالی را برای 5 یا بیشتر دستگاه از جمله ویندوز ارائه می‌کند.

شرکت اپل به صورت پیش فرض، امنیت و حفاظت اطلاعات شخصی را در محصولات خود به کار برده است و همه آیفون و آیپد ها از این قابلیت بهره می برند. در آیفون نوعی رمزگذاری پیشرفته وجود دارد و سطح امنیتی آن بالاست.

منبع

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا