متفرقه

منابع مفید برای یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی منابع زیادی وجود دارد ولی همه آن ها ممکن است مناسب شما نباشند. برای پیدا کردن بهترین منابع آموزشی که کمک می کنند شما در کوتاه ترین زمان ممکن به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید این مطلب را بخوانید. جمله واره های انگلیسی

لغت نامه ها

حتی اگر یک فرهنگ لغت واقعاً بخش خاصی از هیچ زبان خاصی نیست، انتخاب یک فرهنگ لغت (یا فرهنگ لغت) برای یادگیری به شما کمک می کند بسیاری از بخش های دیگر تجربه یادگیری زبان خود را هموار کنید. با زبان‌هایی مانند چینی، انتخاب فرهنگ لغت می‌تواند بسیار پیچیده باشد، در حالی که زبان‌های دیگر جدا از طعم یا کیفیت مواد، چندان پیچیده نیستند. داشتن بیش از یک فرهنگ لغت برای یک زبان اشکالی ندارد و معمولا تشویق می شود. ماه های سال به انگلیسی

آنچه برای شما مناسب است و زندگی شما را آسان تر می کند را انتخاب کنید. بیشتر عبارات شامل یک فرهنگ لغت پایه هستند، اما به ندرت به اندازه یک فرهنگ لغت مستقل کارآمد هستند. گاهی اوقات یک فرهنگ لغت بسیار ابتدایی اگر در سطح ابتدایی تری باشید بهتر است، زیرا از کلماتی که هرگز در سطح خود با آنها سر و کار نخواهید داشت صرف نظر می کند. مواقع دیگر، داشتن چیزی با اصطلاحات ادبی تر که متراکم تر باشد، سودمند است. دیکشنری که شامل توضیحات گرامری و موارد مشابه است عالی است، اما گاهی اوقات نیز می تواند سخت باشد. همه چیز در مورد شناسایی مواردی است که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید و نیازهای خود را برطرف کنید.

من شخصاً شروع به جمع آوری آنها می کنم تا زندگی را آسان تر کنم. یک فرهنگ لغت ساده و آسان در ابتدا عالی است. سپس، من چیزی را با توضیحات بهتر در مورد کاربرد و دستور زبان اضافه می کنم. در نهایت، لغت نامه های رسمی یا لغت نامه هایی را اضافه می کنم که به کار در دست تخصصی تر هستند. ترکیبی از دیکشنری ها به این معنی است که برای کتاب های درسی پایه، فرهنگ لغت پایه کافی است و می توان آن را سریع تر به ارجاع داد، اما هنوز هم لغت نامه های گسترده تری برای زمانی که نیاز دارید در یک کلمه یا عبارت جستجو کنید، دارید. شما همچنین می‌توانید از فرهنگ لغت‌های الکترونیکی استفاده کنید، اگرچه من حداقل در ابتدا توصیه نمی‌کنم این کار را انجام دهید، زیرا عمل فیزیکی استفاده از فرهنگ لغت به من کمک کرده است که بسیاری از لغات را سریع‌تر از یک فرهنگ لغت دیجیتال یاد بگیرم.

همه اش را بگذار کنار هم

اکنون که می‌دانید به دنبال چه منابعی باشید، اجازه دهید به چند ترفند برای آسان‌تر کردن فرآیند یادگیری بپردازیم. ما در تلاش هستیم تا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم یا نقاط قوت خود را بسته به اهدافمان بیشتر کنیم. موادی را که اضافه می کنید بر اساس این انتخاب کنید که آیا می خواهید ابتدا در یک جنبه خاص بسیار بهتر شوید یا می خواهید تعادل خود را حفظ کنید. اگر به دنبال تسلط هستید، تعادل در درازمدت بهترین است، اما اگر فردا سوار هواپیما می شوید، احتمالاً می خواهید ابتدا فقط بتوانید ارتباط برقرار کنید و نیازی نیست که خودتان را با نکات زبان ادبی نگران کنید.

هنگام یادگیری، از استفاده از ابزارهایی مانند Anki برای ساختن فلش کارت و استفاده از آنها در روال مطالعه خود نترسید. Anki رایگان و متن باز است و به طور کلی یکی از شگفت انگیزترین ابزارها برای فلش کارت است. الگوریتمی که از آن استفاده می کند، در زمان زیادی برای سرمایه گذاری اندک صرفه جویی می کند. بیشتر کتاب‌های درسی در جایی نیز یک دسته رایگان خواهند داشت. من روی اینها به عنوان روش اصلی شما برای یادگیری تکیه نمی کنم، اما آنها ابزاری عالی برای صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به فرآیند یادگیری چیزهایی هستند که یاد می گیرید. شما همچنین می‌توانید کارت‌های خود را بسازید (که در حین پیشرفت ایده خوبی است)، اما باز هم، این ابزاری برای یادگیری در ارتباط با منابع دیگر است و تنها چیزی نیست که باید از آن استفاده کنید.

در اسرع وقت، یا به محض اینکه نقصی در کاری که انجام می‌دهید مشاهده کردید، شروع به تقویت کتاب درسی یا دوره خود کنید. حتی اگر کتاب درسی ممکن است کامل نباشد، همیشه می‌توانید به آن اضافه کنید و با منابع اضافی آن را تکمیل کنید. من به کتاب های درسی علاقه دارم زیرا آنها به یکباره موارد زیادی را پوشش می دهند و ساختار می دهند و موضوعات و تمرین ها را ارائه می دهند ، اما قطعاً ایراداتی دارند. گاهی اوقات، شما فقط باید کتاب درسی را بیرون بیاورید، زیرا به طور کامل همه عناصر زبانی مختلف را تقویت می کنید یا از دوره های استاندارد پیش می روید. هر چه مواد معتبرتری بتوانید با آنها کار کنید، سریعتر به اهداف خود می رسید.

بعد کجا برویم

همانطور که در یک سری دوره های مشخص کار می کنید، در نهایت به یک پایان طبیعی خواهید رسید. این بدان معنا نیست که شما فقط یادگیری را متوقف کنید. می‌توانید دوره‌های دیگری را بیابید که مرتبط‌تر با کاری که انجام می‌دهید، یا از منابع دیگر خود برای حرکت به سمت مواد معتبرتر و کار برای یادگیری از طریق مواد طبیعی استفاده کنید نه صرفاً از طریق کتاب‌های درسی که بازدهی کمتری دریافت می‌کنند. با هر حرکت بین منابع به سمت اهداف خود حرکت کنید، اما از تکه‌هایی که می‌توانند به عملکرد کلی زبانی برای اهداف شما کمک کنند، غافل نشوید. به این معنا که اگر قصد سفر دارید، نمی‌توانید از تمام نوشتن خودداری کنید، حتی اگر 95 درصد مواقع صحبت کردن را انجام دهید. یادگیری خود را متعادل کنید، حتی اگر در جنبه دیگری از زبان فقط حداقل حداقل باشد.

چه مدت باید مطالعه کنم؟

بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که سعی می کنند زبانی را یاد بگیرند، مانند اینکه در روز اول ژانویه به باشگاه بروند. آهسته شروع کنید و هر روز کمی از زمان خود را صرف شروع کار کنید تا بخش های بزرگ. برخی از افراد شروع به تلاش برای خیس شدن بیش از حد و سوزاندن می کنند، برخی دیگر سعی می کنند زمان خود را به یک یا دو جلسه در هفته با وقفه هایی در میان بگذارند. بهترین رویکرد برای شروع، چند دقیقه (15 تا 30) در روز، هر روز، با جلسات طولانی‌تر در جایی است که شما می‌خواهید یا نیاز دارید. اگر مدتی است سراغ یادگیری زبان نرفته اید، با آن مانند باشگاه رفتن رفتار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا