متفرقه

مهمترین مهارت هایی که باید بیاموزید

1. یک باتری مرده را راه اندازی کنید

کسی در این سیاره، در همین لحظه، باتریش مرده است. بدتر این است که آنها احتمالا حتی کابل جامپر هم ندارند. تعمیر باتری مرده به آسانی یک لاستیک پنچر شده نیست زیرا ذاتاً به شخص دیگری نیاز دارد. (مگر اینکه یکی از کابل های جامپر پاورپک باتری جدید را داشته باشید.)

اما اگر طرف مقابل فقط باتری برای ارائه داشته باشد چه؟ یا واقعاً نمی دانید چگونه کابل ها را تنظیم کنید؟ آیا آماده خواهید بود که کابل ها را بچسبانید، مراحل را طی کنید و ماشین خود را راه اندازی کنید؟ یا در کنار جاده رها می شوید؟

2. یاد بگیرید آتش را روشن کنید (در هر مکانی)

وقتی در بیابان هستید، یکی از مهم ترین منابع آتش است. برای تصفیه آب به آتش نیاز دارید. برای گرما به آن نیاز دارید. برای ترساندن حیوانات وحشی به آن نیاز دارید.

اکثر مردم فکر می کنند که شروع یک آتش سوزی از صفر یک مهارت دشوار برای یادگیری است – چیزی که بقاهایی را با سالها تجربه یادگیری دلهره آور است.

خب، اکثر مردم اشتباه می کنند. روشن کردن آتش از ابتدا بسیار ساده است. با چیزی بیش از اصطکاک، جریان هوا، سوختن و جرمی برای نگه داشتن شعله.

3. از یک بحران بزرگ جان سالم به در ببرید

برافروختن آتش بدون کبریت احتمالاً حدود مهارت های شخصی من “چوبباز” است. (و مسلماً در ایجاد آتش کند هستم).

می دانم که برای هر نوع بحران بزرگ جهانی به طرز غم انگیزی آماده نیستم. اما مانند بسیاری از چیزها، آموزش هایی وجود دارد که می توانم برای دریافت آموزش های مورد نیاز در صورت وقوع غیرقابل تصور، استفاده کنم.

من یک آدم خوش بین هستم. من دوست ندارم به پیشگویی های عذاب و غم جهان (آنگونه که ما می شناسیم) به دلیل بحران ارزی، جنگ، حملات شیمیایی/هسته ای/بیولوژیکی به پایان برسد فکر کنم، و به طور کلی باور ندارم. پدیده آب و هوای غیر طبیعی یا هر موقعیت فاجعه دیگری. اما این واقعیت باقی می ماند که راه های بد بسیاری وجود دارد که جهان می تواند در چند دقیقه به بدترین حالت تغییر کند.

4. دوخت، دوخت و وصله

یادگیری خیاطی، دوخت و وصله یک مهارت عالی است، زیرا به همان اندازه که متنوع است، مفید است. در حالی که به طور معمول زنانه در نظر گرفته می شود، هیچ چیز زنانه ای در مورد نجات یک شلوار گران قیمت از نابودی وجود ندارد.

دوره کوتاه زیر به شما مهارت های اولیه خیاطی، استفاده از چرخ خیاطی و حتی چند تکنیک پیشرفته را آموزش می دهد تا شما را به سطح بعدی خیاطی برساند.

5. یک شریک زندگی عالی را ملاقات کرده و جذب کنید

بیشتر مردم می خواهند عشق را در مقطعی از زندگی خود پیدا کنند.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است یافتن آن همنوع کامل غیرممکن به نظر برسد. آنها بیرون هستند، اما شما باید بتوانید اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی داشته باشید تا در اولین ملاقات با آنها جذاب باشید.

اگر خجالتی هستید یا در مورد اعتماد به نفس خود شک دارید، اما مهم است که یاد بگیرید چگونه بر این چیزها غلبه کنید اگر می خواهید بتوانید خودتان را در آنجا قرار دهید و با شخص خاصی ملاقات کنید. یادگیری نحوه ملاقات و جذب یک شریک زندگی عالی برای بسیاری از افرادی که در تلاش برای داشتن یک زندگی رضایت بخش هستند، مهم است.

6. مانور Heimlich را انجام دهید

شما در وسط یک رستوران شلوغ هستید، و مردی در حال خفه شدن در قطعه مرغ دایناسور خود است. او نه تنها از خوردن دایناسورهای مرغ خجالت می کشد، بلکه ممکن است بمیرد.

تنها امید او این است که کسی هایملیچ اطرافش را بشناسد. این تکنیک ساده است و هرکسی می تواند با کمی دقت و تحقیق آن را یاد بگیرد.

این مهارتی است که هر فرد بالغ نه تنها باید آن را بداند، بلکه باید آن را تا زمانی که طبیعت ثانویه است، تمرین کرده باشد. یادگیری این مهارت ممکن است یک زندگی را نجات دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا