سبک زندگی

نکاتی برای مهاجرت به مناطق روستایی

اغلب نکته ها و توصیه هایی برای نقل مکان کردن به یک منطقه روستایی وجود دارد که باید آنها را بدانید.

این موارد قوانین ناگفته ای هستند که باید برای اینکه بتوانید همسایه های خود را شاد کنید در نظر داشته باشید.اگر تا به حال به نقل مکان کردن به روستا فکر کرده اید، این نکات را در نظر بگیرید.

اگر زمانی در حومه شهر ساکن بوده اید، قطعا این موضوع را می دانید که وقتی” فرد جدیدی” که با روش های زندگی در روستا آشنا نیست، به آنجا برای زندگی نقل مکان می کند. واقعیت امر این است که اغلب این افرداد جدید از قانون های موجود در روستا کاملا بی اطلاع هستند.

اگر این شما هستید، اجازه دهید قوانینی را که باید بدانید تا به خوبی با جامعه جدید خود سازگار شوید را مرور کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که خانه ای پیدا کنید. شما می توانید این پست در مورد نحوه خرید یک ملک مسکونی، این پست در مورد نحوه تامین مالی یک خانه مسکونی، این پست در مورد اولین کارهایی که باید در ملک خود انجام دهید، و این پست در مورد ده چیزی که آرزو می کردیم قبل از شروع به خانه داری می دانستیم را بخوانید. .

هنگامی که آماده حرکت شدید، نکات زیر برای شما مناسب است.

قوانین ناگفته برای زندگی در یک منطقه روستایی

برخی قوانین ناگفته در مورد زندگی روستایی وجود دارد. اگر به فکر هستید یا قبلا به یک جامعه روستایی وارد شده اید، توجه به این قوانین مهم است:

مسئولیت خودتان را به عهده بگیرید.

برای مراقبت از دیگران در جامعه خود آماده باشید.

تفاوت بین یک دوست و یک همسایه را بدانید.

نرده ها را ثابت کنید.

همیشه باک بنزین خود را نیمه پر نگه دارید

خود را برای مواقع اضطراری آماده کنید تا زمان بیشتری طول بکشد.

آشنایی با همسایه ها

گوش هایتان را باز نگه دارید و دهانتان را ببندید.

شما مسئول خودتان هستید

هنگامی که به کشور مهاجرت می کنید، مسئولیت خود شماست. انتظار نداشته باشید که شخص دیگری به نیازهای شما رسیدگی کند. برای خود آماده باشید و برای کمک به دیگران در دسترس باشید.

گاهی اوقات تازه واردان به یک جامعه انتظار دارند دیگران با چیزهایی که نمی دانند از آن ها مراقبت کنند، اما این انتظار خوبی نیست.

همسایگان شما زمانی که برای اولین بار شما را ملاقات می کنند، احتمالا دوستانه خواهند بود. حتی ممکن است بگویند که برای کمک به هر چیزی که شما نیاز دارید، در دسترس هستند. اما آن ها احتمالا مراقب شما هستند، شما را آزمایش می کنند و چیزهای زیادی درباره شما یاد می گیرند. آن ها انتظار دارند که شما به طور کلی بتوانید از خودتان مراقبت کنید اگر می خواهید همسایه خوبی باشید.

بنابراین از قبل آماده باشید تا به خوبی جا به جا شوید و همسایگان خود را خوشحال کنید که وارد منطقه شده اید.

برای مراقبت از دیگران در جامعه خود آماده باشید

این قانون ممکن است برخلاف قانون شماره یک به نظر برسد، اما زمانی در زندگی ما فرا می رسد که به کمک همسایه خود نیاز خواهیم داشت. این باید استثنا باشد نه قاعده!

ما در گذشته در مورد چگونگی آمادگی زیاد صحبت کرده ایم. خواه برای شرایط اضطراری طبیعی آماده باشید، انباری خود را به خوبی برای زمستان آماده کنید، انبارهایتان را با خوراک اضافی ذخیره کنید، و حتی چند وعده غذایی اضافی در فریزر آماده کنید، همه اینها راه‌های عالی برای عضویت فعال در جامعه و کمک به شما هستند. نیاز بوجود می آید.

تفاوت بین “دوست” و “همسایه” را بدانید

در یک شهر بزرگ، شناختن برخی از همسایگان خود کاملاً عادی است، اما لزوماً همه آنها را دوست خطاب نمی کنید.

این مهم است که هنگام نقل مکان به مناطق روستایی تر در نظر گرفته شود. همسایگان شما ممکن است در اولین ملاقات با شما بسیار دوستانه باشند، اما این به معنای “دوست” بودن نیست.

دوستان افرادی هستند که با آنها احساس راحتی می کنید. شما مکرراً در خانه آنها رفت و آمد می کنید و از آنها بدتان نمی آید که هر از گاهی از آنها قرض بگیرید.

وقتی صحبت از همسایه ها و حتی دوستان می شود، معمولا توصیه می شود به جای کسی که وام می گیرد، کسی باشد که وام می گیرد.

نرده های خود را تعمیر کنید

زمانی که برای اولین بار به حومه شهر نقل مکان می کنید، ممکن است این قانون شماره یک باشد. به خصوص اگر بچه یا سگ دارید (یا اگر همسایگان شما بچه یا سگ دارند).

یک ضرب المثل قدیمی می گوید: حصارها همسایه های خوبی ایجاد می کنند. این موضوع در مورد زندگی در مناطق روستایی کاملا صدق می کند. همسایه ای نباشید که به سگ های شما اجازه می دهد آزادانه پرسه بزنند و مرغ های همسایه را آزار دهند. این کار فورا باعث تفرقه و درگیری در جایی می شود که نیازی به این کار نیست.

اگر وقت و بودجه کافی برای نصب نرده ندارید، حتما از کانکس یا قلاده برای نگهداری حیوانات خود در جایی که باید باشند، استفاده کنید.

در مورد پرورش دام و حیوانات دیگر تصادفات به اندازه کافی وجود دارد، بنابراین بیایید تصادفات را به حوادث واقعی بسپاریم و نه چیزی که می شد از آن اجتناب کرد.

مخزن گاز خود را همیشه نیمه پر نگه دارید

در شرایط اضطراری، شما همیشه از این نصف باک گاز خوشحال خواهید شد. آخرین کاری که می خواهید در یک سفر اضطراری به بیمارستان انجام دهید این است که مجبور شوید برای گاز در راه توقف کنید.

همچنین در ماه های زمستان اگر تصادفا با یک تایر پنچر در کنار جاده گیر کردید، بهتر است از این نیم باک بنزین برای گرم نگه داشتن خود و خانواده تان تا زمان تعویض آن تایر استفاده کنید.

آماده شدن برای شرایط اضطراری که بیشتر طول بکشد

در مواقع اضطراری، زندگی در یک منطقه روستایی به این معنی است که دریافت کمک اضطراری به شما زمان بیشتری نیاز دارد. مطمئن شوید که می دانید در مواقع اضطراری تا رسیدن کمک چه کاری باید انجام دهید.

این همچنین به این معنی است که در موقعیت هایی مانند بلایای طبیعی، یا طوفان های بزرگ برفی، ملک شما ممکن است آخرین موردی باشد که باید نگران آن باشید. اطمینان حاصل کنید که برای مقابله با قطعی برق کوتاه یا بلند مدت و دیگر موارد اضطراری آماده هستید، بنابراین شما و خانواده تان در امان بمانید.

این ما را به قانون شماره یک بر می گرداند که شما مسئولیت خودتان را بر عهده دارید. اولین گواهی نامه خود را بگیرید، اصول اولیه را یاد بگیرید، گیاهان دارویی اورژانسی را در دست داشته باشید، و شروع به پرورش یک باغ گیاهان دارویی کنید تا بتوانید خانواده خود را در مواقع اضطراری آماده نگه دارید.

ملاقات با همسایه ها

در یک دنیای عالی، هر زمان که کسی به یک جامعه جدید نقل مکان می کند، همسایه ها با استقبال گرم خود تماس می گیرند. اما همیشه این اتفاق نمی افتد.

پس کسی باش که دستش را دراز می کند. برای همسایه ها کلوچه یا یک شیشه ژله خانگی بیاورید و خودتان را معرفی کنید. انتظار نداشته باشید که همسایگان شما احوالپرسی را انجام دهند، آنها احتمالاً بشقاب هایشان را از قبل پر کرده اند.مهمتر از آن، مطمئن شوید که اطلاعات تماس را رد و بدل کنید، تا بدانید در صورت نیاز چگونه از یکدیگر حمایت کنید.

آشنایی با جامعه

یکی از بهترین مکان ها برای داوطلب شدن، سازمان آتش نشانی داوطلب یا سازمان های امداد و نجات محلی است. آنها معمولا می دانند که چه اتفاقاتی در جامعه رخ می دهد و خیلی زود چیزهای زیادی یاد می گیرند.

گوش های خود را باز و دهان خود را بسته نگه دارید

توصیه ما به شما این است که قبل از اینکه وارد سیاست شوید یا اینکه بخواهید تلاش کنید که وضعیت جامعه خود را تغییر دهید، در ابتدا در آنجا حدود یک سال زندگی کنید و همه چیز را به خوبی مشاهده کنید.

امکان دارد که برای مردم محلی ساکن در روستا که برای مدت طولانی در یک جا ساکن بوده اند، این موضوع ناامید کننده باشد که افراد جدیدی وارد محل زندگی آنها شوند و قبل از اینکه با محیط آنجا آشنا شوند ، سعی می کنند شرایط را تغییر دهند.در پایان، رفتن به یک جامعه جدید می تواند یک چیز فوق العاده باشد. دانستن این قوانین ناگفته از قبل می تواند شما را برای موفقیت آماده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا