سلامتی

با کمک این عادات زندگی طولانی تری داشته باشید

هر پزشک به شما خواهد گفت که پیشگیری از چیزی بسیار آسان تر از درمان آن است. با افزایش سن، بدن ما ممکن است تغییر کند و توانایی های ورزشی ما کاهش یابد، اما وقتی صحبت از نحوه زندگی طولانی تر و سالم تر می شود، مراحل یکسان می مانند – در بیشتر موارد. رژیم غذایی سالم و فعالیت منظم در صدر فهرست کارهایی است که باید انجام دهید، اما به همین جا ختم نمی شود.

روزه متناوب را امتحان کنید

یک دوره ناشتا 12 تا 16 ساعته در هر 24 ساعت شبانه روز ایجاد کنید و مصرف غذای خود را تقریباً به 8 تا 12 ساعت متمرکز کنید و خارج از آن پنجره [عدم غذا خوردن]. این به مسیرهای حس کننده مواد مغذی شما می گوید که باعث اتوفاژی شوند. جیلیان مایکلز، کارشناس سلامت و تندرستی و نویسنده کتاب The 6 Keys: Unlock Your Genetic Potential for Ageless Strength, Health and Beauty، می گوید: فرآیندی که در آن بدن شما سلول های مرده/پیر) را برای سلامت، ایمنی و سرزندگی بهینه می کند.

نوشته های مشابه

در محل کار استراحت کنید

میلانا پرپیولکینا می‌گوید: «در محل کار چندین استراحت داشته باشید: به دستشویی بروید و شیر آب را با آب سرد باز کنید، دست‌هایتان را برای چند ثانیه زیر آب نگه دارید و مقداری از آن آب را روی صورتتان بپاشید. احساس شادابی و انرژی خواهید داشت». نویسنده بین المللی پرفروش

هر روز حرکت کنید

“ورزش به طول عمر کمک می کند، اما نه تنها طولانی تر زندگی می کند – زندگی حیاتی طولانی تر. ورزش خطر ابتلا به تمام عوارض مهم سلامتی، از جمله بیماری قلبی، دیابت، و زوال شناختی را کاهش می دهد. سعی کنید در 15-30 دقیقه 2-3 بار به آن اضافه کنید. سارا تاکر، LPC، مربی بهداشت و مربی یوگا، می‌گوید: هفته را شروع کنید و از آنجا بسازید.

زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید

تاکر می‌گوید: «وقتی احساس می‌کنید با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید و زمانی را به تفریح، اشتراک‌گذاری و خندیدن می‌گذرانید، طبیعتاً احساس بهتری دارید و کیفیت زندگی خود را بهبود می‌بخشید.

مقاوم باش

یک روال خوب در مورد رژیم غذایی کلیدی است و متعهد شدن به یک برنامه غذایی سالم جایی است که بیشترین فواید را به دست خواهید آورد. جسیکا کراندال، متخصص RD مستقر در دنور، مدرس گواهی دیابت و سخنگوی ملی آکادمی تغذیه و رژیم‌شناسی می‌گوید: «وقتی به تغذیه فکر می‌کنم، به این فکر می‌کنم که چگونه نه تنها می‌تواند پیشگیرانه باشد، بلکه چگونه می‌تواند بیماری را مدیریت کند. “من همیشه می گویم که این یک روز نیست که شما را سالم می کند یا یک روز شما را ناسالم می کند. بلکه در مورد اضافه کردن مسئولیت پذیری در هر روز است که به شما کمک می کند تغذیه کلی خود را بهبود بخشید تا بتوانید سلامتی خود را بهبود بخشید و سلامتی خود را بهبود بخشید. طول عمر.”

با پروتئین سوخت کنید

شما مجبور نیستید برای صبحانه، ناهار و شام مرغ بخورید، اما توصیه می شود در هر وعده غذایی، مقدار کافی پروتئین مصرف کنید. تمرکز بر پروتئین چیزی است که با بالا رفتن سن بسیار مهم است زیرا نقش مهمی در قوی نگه داشتن ماهیچه های ما دارد. شما باید در صبحانه، ناهار و شام یک منبع پروتئین خوب داشته باشید – خواه لوبیا، آجیل، ماست. کراندال می گوید: تخم مرغ، گوشت یا ماهی. در هر وعده غذایی 20 تا 30 گرم مصرف کنید.

از یک رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان استفاده کنید

آنتی اکسیدان ها یکی از بزرگترین دفاع های شما در برابر پیری هستند، بنابراین به شما کمک می کند تا رژیم غذایی خود را تا حد ممکن تقویت کنید. “من همیشه طرفدار اضافه کردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان به رژیم غذایی شما برای کمک به پیشگیری و جلوگیری از بیماری هستم. انواع توت ها، فلفل دلمه ای، انگور، و میوه ها و سبزیجات با رنگ روشن همگی گزینه های عالی هستند. پیشنهاد می کنم حداقل سه فنجان از آن را مصرف کنید. کراندال می‌گوید: سبزیجات و حداقل دو فنجان میوه در روز.

غذاهای تقلبی را حذف کنید

اگر لیست مواد تشکیل دهنده طولانی و پر از کلماتی است که نمی توانید تلفظ کنید، آن را پرتاب کنید. بهترین غذاها برای بدن شما در جعبه نیستند. با افزایش سن، فکر می‌کنم مهم است که غذاهای غیرمغذی مانند قندهای افزوده و شیرینی‌ها را محدود کنیم. با بالا رفتن سن، کام ما گاهی اوقات به سمت غذاهای شیرین‌تر تغییر می‌کند، پس حواستان به این باشد. به گفته کراندال، التهاب در بدن می تواند شما را در معرض خطر بیشتری برای بیماری های قلبی عروقی، درد مفاصل، دیابت و سندرم متابولیک قرار دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا