سبک زندگی

8 تا از بهترین بلاگرهای اینستاگرام :

1. LAURA-ANN BARR @ALL.THATS.PRETTY (136K)

لورا-آن یک مادر ایرلندی دارای سه پسر، یک وبلاگ نویس تمام وقت و یک اینفلوئنسر سبک زندگی در ایرلند شمالی است. لورا بنیانگذار وبلاگ سبک زندگی beautifulmuchme.co.uk است، جایی که نگاهی اجمالی به زندگی خانوادگی ارائه می دهد، طرح های داخلی را ارائه می دهد، و نکات طراحی خانه و کارهای DIY را به اشتراک می گذارد. Laura-Ann این فرصت را داشت که با چندین برند عالی مانند Laura Ashley، eBay، Cadbury، L.K. بنت، و هابز به نام چند. لورا-آن علیرغم علاقه اش به همه چیزهای گل، طراحی داخلی، پخت و پز و صنایع دستی، به طور جدی هیپ هاپ و آر ان بی را دوست دارد و به عنوان یکی از اینفلوئنسران سبک زندگی در سال 2022 شناخته می شود.

2. KAREN WEN WU @KARENWENWU (134K)

کارن ون یک اینفلوئنسر مد و سفر از Sto است. دومینگو، جمهوری دومینیکن، در مجله لوکس “#Legend HK” به عنوان یکی از “اینفلوئنسرهای برتر در سال 2019” معرفی شده است. کارن، یکی از اینفلوئنسران برتر سبک زندگی در سال 2022، بنیانگذار TipsNStyle است، یک وبلاگ سبک شخصی و سفر که نکات مد، هک های زیبایی و راهنمای سفر را ارائه می دهد. اشتیاق او به نویسندگی و عکاسی به او اجازه داده است تا با برندهای مطرحی مانند Kiehl’s، Issey Miyake، CeraVe، LUX، Daniel Wellington، I.T و MaxFacto برای کمپین های رسانه های اجتماعی خود همکاری کند.

3. DANIELLE GERVINO @DANIELLEGERVINO (131K)

Danielle Gervino یک اینفلوئنسر سبک زندگی ساکن نیویورک است که علاقه زیادی به نوشتن و طراحی دارد. قبل از تغییر شغل، دانیل به مدت 9 سال معلم بود که همه چیز خوب و خوب بود تا اینکه یک روز از خواب بیدار شد و کاملاً نظر خود را تغییر داد و به جای آن به دنبال حرفه بازاریابی و طراحی رفت. او وبلاگ خود را در سال 2015 برای ارتباط با دختر روزمره و الهام بخشیدن به خلاقیت با نمایش سبک، نکات زیبایی، توصیه های شغلی و موارد دیگر تاسیس کرد. دانیل با چندین برند معروف مانند Nordstrom، Target، Kate Spade، DSW، Steve Madden، New Balance، T3 Micro و غیره کار کرده است.

4. آنیتا و دونا راس @MYSISTERSCLOSET_BLOG (84.3K)

خواهران آنیتا و دونا راس اینفلوئنسران مد، زیبایی و سبک زندگی مستقر در لندن و از بنیانگذاران خرده‌فروشی مستقل محلی مد، My Sister’s Closet هستند. در سپتامبر 2019، آنیتا به لنفوم هوچکین، نوعی سرطان خون، مبتلا شد. اکنون آنیتا که از سرطان جان سالم به در برده است، با اهدای یک کیف دستی انحصاری بیش از 6000 دلاری Chanel، یک برنامه اهدایی را آغاز کرد و درآمد حاصل از آن به Leukemia & Lymphoma NI، یک موسسه خیریه محلی سرطان اهدا شد. تا زمان نگارش این مقاله، خواهران 83822 پوند جمع آوری کرده اند و 6655 حامی از این طرح به دست آورده اند.

5. آلیسون بارکر @ALLTHINGSALISON (115 هزار)

آلیسون بارکر یک مدیر بازاریابی، وبلاگ نویس سبک زندگی، مربی تناسب اندام و مادر سگ است که در اورنج کانتی، لس آنجلس زندگی می کند و عاشق همه چیز زیبایی، تناسب اندام و مد است. قبل از شهرت، آلیسون فارغ التحصیل روزنامه نگاری بود و گزارشگر شهری برای ثبت نام اورنج کانتی بود. آلیسون، که در حال حاضر یکی از اینفلوئنسران سبک زندگی برتر در سال 2022 است، هرگز قصد نداشت یک وبلاگ نویس شود، اما تصمیم گرفت در نوامبر 2015، با تمرکز بر مد مقرون به صرفه، آن را امتحان کند. به سرعت تا به امروز، او به سادگی از جامعه ای که ساخته است لذت می برد و امیدوار است به زنان بیشتری نشان دهد که اعتماد به نفس بیشتری دارند، یاد بگیرند که با آنچه به دست آورده اند کار کنند و خود را حتی بیشتر از قبل دوست داشته باشند.

6. کریستین کووینو @CHRISTINEMCOVINO (114K)

کشاورز تبدیل به مادر و وبلاگ نویس سبک زندگی، کریستین کووینو، چیزهای زیادی در مورد زندگی خود به عنوان یک مادر و یک باغبان برای به اشتراک گذاشتن دارد. او با PPA و PPD مبارزه کرد و چندین بار سقط جنین کرد. کریستین که در طول سفر اولیه مادری خود احساس تنهایی و انزوا می کرد، وبلاگ خود را در سال 2018 ایجاد کرد تا با دیگر مادران جدید ارتباط برقرار کند. وبلاگ او در نهایت به جامعه ای تبدیل شد که به حمایت از مادران سوگواری که با سقط جنین، مرده زایی یا از دست دادن نوزاد دست و پنجه نرم می کنند، کمک می کند. به غیر از محتوای مرتبط مادرانه، وبلاگ او همچنین حاوی راهنماها و نکات مفیدی در مورد سبک، زیبایی، خانه و باغبانی است. در اینستاگرام، کریستین به طور مرتب استوری هایی را منتشر می کند که زندگی روزمره، صحبت کردن با مادر و نوزاد، آموزش کوتاه باغبانی، انجام آزمایش و بسیاری موارد دیگر را نشان می دهد.

7. PORSHA CARR @MISSPORSHA (116K)

پورشا کار یک اینفلوئنسر سبک زندگی و مامان وبلاگ نویس است که علاقه زیادی به خواندن، نوشتن و عکاسی دارد. او خالق محتوا و صاحب وبلاگ Porsha Carr است که از سال 2017 بریده هایی از زندگی خود را در آن به اشتراک گذاشته است. Porsha بر خانواده، مادری، سفر، غذا و سایر محتوای مرتبط با سبک زندگی تمرکز دارد. پورشا همچنین به طور فعال از مراقبت از خود/عشق، BLM (جان سیاهان اهمیت دارد) و DIPG (گلیوماهای پونتین درونی منتشر) حمایت می کند. او با محتوای مرتبط و جذاب خود توانسته است با برندهایی مانند iFit، Babblebox، Maty’s و موارد دیگر، قراردادهای مشارکتی را ببندد.

8. الی براون @UPTOWNWITHELLYBROWN (106 هزار)

الی براون یک مادر برزیلی چهار فرزند و یک اینفلوئنسر در سبک زندگی ساکن هیوستون، تگزاس است که همه چیزهای زیبا و صورتی را دوست دارد. در سال 2014، او وبلاگ مد و زیبایی خود را به نام Uptown با الی براون تأسیس کرد. از آنجایی که خود یک مادر است، خواسته های مادری می تواند طاقت فرسا و تنها باشد، اما از طریق وبلاگ خود، الی برای تشویق و اعتلای زنان از همه طبقات زندگی کمک می کند. الی، یکی از اینفلوئنسران برتر سبک زندگی در سال 2022، این فرصت را داشته است که با برندهایی مانند نایک، بیبی جوگر و سیگما بیوتی کار کند. او همچنین در Cosmopolitan، Voyage Houston و Houston Magazine نیز حضور داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا