سفر و گردشگری

6 زیباترین شهرهای ایتالیا برای مسافران

ایتالیا پر از شهرهای زیبا است و این لیست می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. اما آیا این شهرها برای مسافران خوب هستند؟ از شهرهای بزرگ رم و میلان گرفته تا جواهرات کمتر بازدید شده‌ای مانند ریمینی و سیه‌نا به چیزهایی می‌پردازیم که باید ببینیم و انجام دهیم. ایتالیا مملو از معماری باورنکردنی، موزه‌های کلاس جهانی و غذاهای باورنکردنی است. در زیر بدانید کدام شهرهای ایتالیا در لیست قرار دارند و چه چیزی آنها را در آنجا قرار داده است!

1-بهترین شهرهای ایتالیا

ایتالیا از نظر مساحت کشوری نسبتاً کوچک است (تقریباً به اندازه آریزونا) اما آنچه را که از نظر وسعت کم دارد در فرهنگ، موزه ها، غذا و تجربیات جبران می کند. برخی از بهترین تجربیاتی که در کشور داشتیم قطعاً در مراکز شهری آن بود.

نوشته های مشابه

چه برای اولین بار بازدیدکننده داشته باشید و چه یک متخصص ایتالیایی، بهترین شهرها برای اضافه کردن به لیست سفرهای ایتالیایی شما هستند. هر شهر ایتالیا استعداد و هویت منحصر به فرد خود را دارد. برخی در بین گردشگران محبوب هستند و برخی کمتر می شناسند. بخوانید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

2-رم

محبوب ترین شهر برای گردشگران بدون شک رم است. این شهر اغلب به عنوان یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای اولین بازدیدکنندگان در نظر گرفته می شود. در اوج خود، این شهر پایتخت بر امپراتوری روم حکومت می کرد و ویرانه های باستانی پراکنده در سراسر آن قدرت را به نمایش گذاشت. با دیدنی‌های معروفی مانند کولوسئوم، پانتئون، فروم رومی، شهر واتیکان و فواره تروی، می‌توان بارها و بارها در معماری آن گم شد.

نه تنها چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، بلکه شهر ابدی نیز یکی از زیباترین شهرهای اروپا است که باستان را با جدید ترکیب می کند. بعلاوه، کجای دیگر یک ملت مستقل در داخل یک شهر پیدا می کنید؟ کلیسای سنت پیتر، کلیسای سیستین در داخل واتیکان واقع شده است و یکی از برترین جاذبه های رم است.

هنگامی که جاذبه های اصلی آن را کاوش کردید، از صحنه غذایی پر جنب و جوش آن با تور غذای رم لذت ببرید، روی پله های اسپانیا بنشینید و از فضای پر جنب و جوش لذت ببرید یا در یکی از کافه های متعدد آن کاپوچینو بنوشید. رم حداقل به سه روز برای کاوش نیاز دارد و ما برنامه سفر سه روزه کامل را برای کمک به شما داریم.

3-ونیز

ونیز شهر رویاهاست. شاید شنیده باشید که مردم می گویند به ونیز نروید، اما اگر مدتی را در آنجا بگذرانید (نه فقط در یک سفر دریایی یا یک روزه)، عاشق کانال بزرگ و شهر قدیمی زیبای آن می شوید که میدان سنت مارک، کاخ دوج را در خود جای داده است. ، پل ریالتو و پل آه ها. (آه، آه).

ونیز که به‌خاطر کانال‌ها، کلیساهای جامع و گوندولاهای عجیب و غریبش شناخته می‌شود، مکانی برای عاشقانه به خصوص پس از ناپدید شدن جمعیت است. وقتی کشتی‌های کروز و تورهای یک‌روزه حرکت می‌کنند، در ساعات اولیه صبح یا بعد از غروب آفتاب، خیابان‌ها و کوچه‌ها را در اختیار دارید. پیشنهاد ما سه روز اقامت در ونیز است

4-بولونیا

بولونیا ممکن است توسط شهرهای بزرگ ایتالیا نادیده گرفته شود، اما پس از صرف نزدیک به یک ماه برای کاوش در آن و منطقه Emilia Romagna، ما احساس می کنیم که باید در صدر فهرست شما قرار گیرد. در بولونیا که به عنوان پایتخت آشپزی ایتالیا شناخته می شود، علاوه بر غذا خوردن، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. دیوارهای قدیمی شهر که قدمت آن به قرون وسطی بازمی‌گردد هنوز هم دیده می‌شود و رواق‌های منحصربه‌فرد شهر دست نخورده باقی مانده‌اند. حتما از میدان اصلی میدان ماگیوره دیدن کنید، جایی که فواره نپتون را خواهید دید.

ما نزدیک به یک ماه را صرف کاوش در این شهر در شمال ایتالیا کردیم و به تنهایی ارزش دیدن را دارد. اما سفرهای یک روزه زیادی به روستاهای اطراف وجود دارد که عاشق منطقه امیلیا رومانیا خواهید شد. بولونیا همچنین قدیمی‌ترین دانشگاه جهان، کلیساها و برج کج خود را در خود جای داده است که به پیزا کمک می‌کند! بولونیا جاذبه ها و سفرهای یک روزه فراوانی دارد تا شما را حداقل برای یک هفته مشغول نگه دارد. پیشنهاد می کنیم حداقل برای چند روز در منطقه امیلیا رومانیا کاوش کنید.

5-ریمینی

یکی دیگر از شهرهای واقع در امیلیا رومانیا، شهر ساحلی ریمینی است. بیشتر شهرهای ایتالیایی که درباره آنها صحبت می کنیم دارای مکان های تاریخی، کلیساها، قلعه ها و هنر هستند، اما اگرچه ریمینی یک شهر ساحلی زیبا است، اما بدون هنر نیست. این مکان که به عنوان زادگاه فلینی شناخته می شود و میزبان هنرمندان در طول اعصار از جمله لئوناردو داوینچی است، بناهای تاریخی رومی مانند طاق آگوستوس و پل تیبریوس را نیز در خود جای داده است. با ماسه ها و سواحل بی پایان در امتداد دریای آدریاتیک، یکی از محبوب ترین استراحتگاه های ساحلی اروپا است. ما در یک فرار آخر هفته از بولونیا از ریمینی دیدن کردیم تا در آفتاب غرق شویم و در آبگرم الهی آن استراحت کنیم.

6-فلورانس

فلورانس قلب توسکانی با هنر رنسانس از جمله شاهکارهای میکل آنژ و لئوناردو داوینچی است. از Galleria dell’Accademia دیدن کنید تا از مجسمه دیوید شگفت زده شوید و شاهد تولد ونیز توسط بوتیچلی در گالری اوفیزی باشید. در پیازا دل دومو قدم بزنید و کلیسای جامع فلورانس را تماشا کنید.

مرکز تاریخی یونسکو فلورانس به راحتی به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای ایتالیا با چشم‌اندازهای دل‌انگیز بر رودخانه آرنو از میدان میکل آنژ شناخته می‌شود، جایی که می‌توانید کپی دیوید را ببینید (تور پیاده‌روی فلورانس ما را بخوانید – داستانی از دو داوود در اینجا). اگر به دنبال عاشقانه هستید، فلورانس شهر مناسبی برای شماست. دست در دست هم در امتداد خیابان های سنگفرش آن به سمت پونته وکیو قدم بزنید و از کافه های رمانتیک در Piazza Della Signoria دیدن کنید. ما فکر می کنیم که فلورانس فقط دو روز برای بازدید نیاز دارد، اما توسکانی به یک هفته نیاز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا