سلامتی

ردیاب های تناسب اندام چگونه کار می کنند؟

مراقب پیشرفت خود باشید

فناوری دستگاه ردیاب فعالیت به ما امکان می‌دهد بررسی کنیم که واقعاً چقدر فعال هستیم یا در غیر این صورت. حدس زدن چند قدم در طول روز سخت است، اما یک ردیاب تناسب اندام پوشیدنی دروغ نمی گوید. درمان درد سینه بعد از شیر گرفتن کودک در بهترین کودک به صورت اصولی و علمی توضیح داده شده است.

ردیاب فعالیت چیست؟

یک ردیاب تناسب اندام یا فعالیت تعداد قدم‌ها، مسافت دویدن، زمان خواب، ضربان قلب و بسته به مدل و مدل، بیشتر را تشخیص می‌دهد. اغلب ردیاب‌ها که معمولاً روی مچ بازوی غیرمسلط پوشیده می‌شوند، به برنامه‌ای در تلفن همراه متصل هستند که امکان دانلود و مشاهده داده‌های ردیاب را فراهم می‌کند. داده ها برای پیگیری پیشرفت استفاده می شود و ذخیره می شود تا کاربر بتواند تاریخچه خود را بررسی کند. زایمان طبیعی در هفته چندم اتفاق می افتد؟

نوشته های مشابه

ردیاب های تناسب اندام چگونه کار می کنند؟

ردیاب‌های تناسب اندام، بسته به مدل، چندین داده را ضبط می‌کنند، اما همگی تعداد قدم‌هایی را که پوشنده انجام می‌دهد، محاسبه می‌کنند. این دستگاه که به عنوان شتاب سنج شناخته می شود، حرکات را بر اساس داده هایی که هنگام تنظیم ردیاب تناسب اندام ارائه می دهید، تفسیر می کند. شتاب سنج گام ها را می شمارد و سرعت گام ها را ثبت می کند و سپس تعداد کالری سوزانده شده را تخمین می زند.

عملکرد خواب یکی دیگر از ویژگی های محبوب ردیاب های فعالیت پوشیدنی است. شتاب سنج می تواند تشخیص دهد که پوشنده چه زمانی دراز کشیده است و بنابراین آن زمان را به عنوان خواب حساب می کند.

آیا ردیاب های تناسب اندام دقیق هستند؟

کارشناسان خواب معتقدند ردیاب های تناسب اندام نمی توانند جزئیات دقیقی در مورد خواب، به ویژه مراحل خواب ارائه دهند. حرکت سریع چشم (REM) و خواب غیر REM را فقط می توان از طریق امواج مغزی و حرکت چشم اندازه گیری کرد، که ردیاب های تناسب اندام نمی توانند انجام دهند. در حالی که این دستگاه ها نشانه خوبی از زمان خواب شما هستند، کارشناسان خواب معتقدند که شتاب سنج نمی تواند اطلاعات دقیقی را در مورد خواب تنها بر اساس الگوهای ضربان قلب ارائه دهد.

اکثر ردیاب های تناسب اندام در طول فرآیند راه اندازی از شما اطلاعاتی می خواهند که به جمع آوری و تفسیر داده ها هر روز کمک می کند. اگر داده‌هایی که ارائه می‌کنید دقیق نباشد، اطلاعاتی که ابزار پوشیدنی ارائه می‌کند نیز دقیق نخواهد بود. با وارد کردن اطلاعات تا حد امکان دقیق، دقیق ترین داده ها را به دست خواهید آورد.

نحوه پوشیدن ردیاب تناسب اندام خود نیز بر دقت داده ها تأثیر دارد. همیشه ردیاب خود را روی مچ دست غیر غالب خود ببندید تا حرکات دست کمتر به عنوان گام محاسبه شود. برای دقیق‌ترین تعداد گام‌ها، ردیاب تناسب اندام خود را از روی مچ دست خود بردارید و آن را در جیب خود قرار دهید، با این حال، داده‌ای در مورد ضربان قلب خود دریافت نخواهید کرد زیرا باید نبض مچ دست شما را لمس کند.

ضبط ضربان قلب زمانی که کاربر در حالت استراحت است دقیق ترین است. هنگام فعال بودن، ضبط ضربان قلب می تواند کمی دقت کمتری داشته باشد. مدل های مختلف ردیاب های تناسب اندام داده های متفاوتی را ارائه می دهند. برخی از مدل ها دقیق تر از بقیه خواهند بود.

به یاد داشته باشید، ردیاب های تناسب اندام به گونه ای طراحی شده اند که نشانه خوبی از سبک زندگی شما به شما ارائه دهند. ممکن است تعداد دقیق قدم هایی که در طول روز برداشته اید را به شما ندهد، اما می توانید تشخیص دهید که آیا بیشتر از دیروز برداشته اید یا خیر. پایش ضربان قلب ممکن است کامل نباشد، اما برای جایگزینی یک دستگاه پزشکی طراحی نشده است. در عوض، این نشانه خوبی از ضربان قلب شما است که می توانید از آن برای مقایسه میزان تغییر آن بسته به سطح فعالیت خود استفاده کنید. هرگز نباید به جای پزشک عمومی از ردیاب تناسب اندام استفاده کرد. اگر در مورد سلامتی خود نگرانی دارید، با پزشک خود وقت ملاقات بگیرید.

مزایای ردیاب تناسب اندام

یک ردیاب تناسب اندام می تواند اطلاعاتی در مورد طیف وسیعی از نکات ارائه دهد که می تواند به تناسب اندام و سلامت شما کمک کند. اطلاعات موجود به برند و مدل بستگی دارد، اما اکثر ردیاب های تناسب اندام مزایای مشابهی را ارائه می دهند.

ردیابی هدف

ممکن است هدفی تعیین کنید، اما اگر پیشرفت خود را به سمت آن دنبال نکنید، احتمال کمتری برای رسیدن به هدف خواهید داشت. دستگاه شما می تواند شما را در مسیر درست نگه دارد. آسان است که فرض کنیم در حال پیشرفت هستیم اما ردیاب دروغ نمی گوید – شما دقیقاً می دانید که چگونه ردیابی می کنید. دیدن پیشرفت روزانه می تواند به شما احساس موفقیت بدهد که باعث افزایش انگیزه می شود.

به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید

حتی اگر به خود بگویید که قرار است روزانه ورزش کنید، اغلب کافی نیست. اگر افراد تعهد خود را به حداقل یک نفر بگویند یا از ردیاب تناسب اندام استفاده کنند متوجه می شوند که بیشتر پاسخگو خواهند بود. بسیاری از ما نمی توانیم به یاد بیاوریم که چند روز متوالی ورزش کرده ایم، اما یک ردیاب تناسب اندام دقیقا می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا