سبک زندگی

12 تا از برترین اینفلوئنسرهای سبک زندگی

1. PRISCILLA ESLO @PRISCILLAESLO (63.3K)

پریسیلا اسلو یک اینفلوئنسر سبک زندگی نیکاراگوئه ای و وبلاگ نویس مستقر در شهر نیویورک است. وبلاگ همنام او که در سال 2014 تأسیس کرد، به یکی از اینفلوئنسرترین وبلاگ ها در کشور خود و آمریکای لاتین تبدیل شد. او نماینده کشورش در برخی رویدادهای بین المللی بوده و به عنوان سفیر وبلاگ نویس در هفته مد میامی به نمایندگی از نیکاراگوئه انتخاب شد. پریسیلا از طریق پلتفرم‌های آنلاین خود منبع الهام برای زنان، مردان و مادرانی است که به مد، گرایش‌ها، نکات زیبایی و سبک زندگی مناسب هستند.

2. MARNI STOCKHAUSEN @MARNI_STOCKHAUSEN (62.7K)

مارنی استوکهاوزن، بومی نیواورلئان، یک کارآفرین، اینفلوئنسر زیبایی، مد، و آرایش و مربی رسانه های اجتماعی است که در کوه های بلو ریج کارولینای شمالی زندگی می کند. موفقیت او به‌عنوان یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی به آسانی به دست نیامد، اما ثبات او در تعامل با مخاطبان/پیروانش، کلید رسیدن به جایگاهی است که اکنون دارد. هدف او نه تنها فروش محصولات وابسته است، بلکه ارائه محتوای ارزشمندی مانند نکات مد و زیبایی، آشپزی، هک تمیز کردن و ورزش برای فالوورهایش است.

3. LINDSAY FRANK @SEEMOMCLICK (62.5K)

لیندسی فرانک یک مادر وبلاگ نویس و اینفلوئنسر سبک زندگی است که در شرق مرکزی پنسیلوانیا با همسر و دو فرزند دوست داشتنی خود زندگی می کند. لیندسی در سال 2014 وبلاگ خود را به نام Mom Click (معاملات پاندورا سابق) تغییر داد تا موضوعات مادری و همه چیزهایی را که دوست دارد، از جمله کتاب های مورد علاقه اش، دستور العمل های مناسب خانواده، سفر، نکات والدین، اخبار سرگرمی و غیره پوشش دهد. لیندسی با برخی از برندهای عالی کار کرده است و از طریق سایت خود نظرات و هدایای سرگرم کننده را ارائه کرده است.

4. ELLA POP @MADABOUTELLA (61.4K)

الا پاپ یک خالق دیجیتال و وبلاگ نویس سبک زندگی مستقر در دبی است که اشتیاق خود را به همه چیزهای مد، زیبایی و سبک زندگی به اشتراک می گذارد. علاوه بر اینستاگرام، الا را می توان در TikTok خود، @madaboutElla نیز دنبال کرد.

5. DANIELLE ZIMMERMAN @LIFEASDANIELLENICOLE (58.5K)

دانیل زیمرمن مادر دو فرزند، پرستار اورژانس و وبلاگ نویس سبک زندگی در نیوانگلند است. به‌عنوان یک مادر شاغل، تکه‌هایی از زندگی شخصی و خانوادگی‌اش را به اشتراک می‌گذارد، که با ایجاد یک خانواده ترکیبی در اینستاگرام زندگی‌اش @lifeasdaniellenicole و وبلاگش، زندگی کمی آشفته من، کمی آشفته می‌داند. دنیل که همچنین عاشق مد است، سبک آسان و مقرون به صرفه خود را به نمایش می گذارد که هر زنی می تواند از آن پیروی کند، به خصوص مادران پرمشغله ای مانند او.

6. جرجینا بیمار @GEORGINA_PATIENT (56.9K)

جورجینا پایتنت یک همسر، مادر دو فرزند و یک تولید کننده محتوای مد و سبک زندگی مستقر در لندن است. او بنیانگذار stylemotherbeat.co.uk است، یک وبلاگ مد، زیبایی و سبک زندگی که در آن یافته های جدید روزانه و لباس های مورد علاقه خود، محتوای واقعی و قابل ربط در مورد مادری را پست می کند. او همچنین نبردهای شخصی خود را با اختلالات خوردن به اشتراک می گذارد و هدفش افزایش آگاهی در مورد سلامت روان و شکستن ننگ پیرامون این موضوع است. جورجینا امیدوار است که از طریق پلتفرم های آنلاین خود، بتواند دیگران را تشویق کند که آشکارا در مورد مشکلات خود صحبت کنند.

7. OLIVIA WAYNE @OLIVIAJWAYNE (52.5K)

اولیویا وین یک روزنامه نگار ورزشی بریتانیایی است که بیشتر به عنوان یکی از مجریان برنامه تلویزیونی Sky Sports شناخته می شود. علاوه بر این، اولیویا همچنین مجری برنامه‌ای به سبک مجله‌ای دو هفته‌ای به نام Sheerluxe Show و همچنین پادکستر Liv in the Moment است که در آن با مهمانان الهام‌بخش مصاحبه می‌کند تا راه‌های غلبه بر سختی‌ها را پیدا کند. و شکست ها برای حضور و زندگی در لحظه. اولیویا به‌عنوان اینفلوئنسر سبک زندگی، اطلاعاتی در مورد مد، سلامتی، تناسب اندام و مادری در حساب اینستاگرام خود ارائه می‌کند.

8. MIKO BOWEN @MIKOBOWEN (52.2K)

Miko Bowen یک همسر، یک مادر تمام وقت، کارآفرین و وبلاگ نویس سبک زندگی مستقر در یوتا است. به نظر می‌رسد میکو با شوهری مهربان و خانواده‌ای متشکل از شش فرزند، همه چیزهایی را دارد که می‌توانست بابت آن شکرگزار باشد. میکو از طریق اینستاگرام و وبلاگ خود به نام Simple، Like Love، تکه‌هایی از زندگی در حال تغییر خانواده‌اش، چیزهایی که دوست دارد و لحظاتی که هرگز نمی‌خواهد فراموش کند را به اشتراک می‌گذارد. او علاوه بر مدیریت خانواده و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی‌اش، یک کسب‌وکار سلامت و تندرستی به نام مگنولیا و سیج را اداره می‌کند که در آن محصولات Young Living را می‌فروشد.

9. STELLA LEO @STYLISHLYSTELLA (48.5K)

استلا لئو یک مادر، استایلیست، خالق محتوا و اینفلوئنسر سبک زندگی ساکن منهتن است که بر سبک دخترانه گلم و یافته های مقرون به صرفه و در عین حال شگفت انگیز تمرکز دارد. او در 19 سال فعالیت خود در صنعت مد، مدل‌های مدل‌سازی است و در هفته مد در نیویورک، لس‌آنجلس و دبی شرکت کرد. همچنین، 17 سال تخصص او در بازاریابی رویدادها و روابط عمومی برای شرکت های مشهور جهانی مانند Saks Fifth Avenue، Samsung، و Toys R Us زمانی که او سفر جدیدی را به عنوان یک مادر و وبلاگ نویس سبک زندگی آغاز کرد، بسیار مفید بود. استلا الهام‌بخش روزانه و ماجراجویی‌های مد روز در کنار دخترش است که او را مینی مد روز می‌نامد.

10. RIANA LAQUA @BARELYBRUNETTE_ (44.8K)

ریانا لاکوا همسر و مادری است که مد شده و یکی از اینفلوئنسران سبک زندگی از اوک هاربر، واشنگتن است. او صاحب وبلاگ، The Barely Brunette، مرکز خلاقیت او است که در آن اشتیاق خود را به مد، زیبایی، سفر و مادری به اشتراک می گذارد. ریانا نکات شیک و فروش را ارائه می دهد تا به زنان دیگر کمک کند تا سبک زندگی روزمره خود را ارتقا دهند و کمد لباس خود را با بودجه کم افزایش دهند. او امیدوار است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی او مکانی برای عشق، تشویق و اعتماد به نفس باشد.

11. اولیویا هاجز @THE.OLIVIADANIELLE (43.9K)

اولیویا هاجز یک اینفلوئنسر سبک زندگی ساکن میشیگان است که به مراقبت و درمان غیر سمی مو، زیبایی و کارهای DIY علاقه دارد. در اینستاگرام، اولیویا را می‌توان در حال مدل‌های مختلف مدل موی اسپورت، از مدل کوتاه پیکسی گرفته تا dreadlock، در هر رنگی که بخواهد دید.

12. کارا اندرسون @PLANTROOST (41.2K)

کارا اندرسون یک طراح داخلی کانادایی، یکی از اینفلوئنسران برتر سبک زندگی، علاقه‌مند به طبیعت، و خالق و طراح طراحی Plant Roost است. این فارغ التحصیل طراحی داخلی با درک مقدار زیادی از مواد مصنوعی که در فضاهای داخلی استفاده می شود، می خواست راه حل های جایگزینی ایجاد کند که نه تنها پایدار و دوستدار طبیعت باشد، بلکه می تواند سلامت و رفاه فرد را نیز بهبود بخشد. بنابراین، او Plant Roost Design را در سال 2017 با هدف کمک به آوردن فضای سبز به محیط های داخلی با استفاده از عناصر طبیعی و روش های طراحی منحصر به فرد تأسیس کرد.

آینده اینفلوئنسران برتر سبک زندگی

همانطور که در مقاله فوربس به درستی بیان شده است، آینده متعلق به اینفلوئنسران سبک زندگی است، و ما نمی توانیم بیشتر با آن موافق باشیم. اینفلوئنسرهای سبک زندگی اکنون در عرصه بازاریابی اینفلوئنسر حتی بالاتر رفته اند. با مخاطبان گسترده خود، آنها می توانند به برندها کمک کنند تا در معرض دید قرار گیرند و به مصرف کنندگان جدید دست یابند. همچنین، با توانایی خود در هدایت ترافیک ارگانیک، مدیریت محتوای با کیفیت و ایجاد نرخ تعامل بالا، می‌توانند استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر را به موفقیت تبدیل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا